• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

2023-2024 навчальний рік


Дистанційне навчання продовжується :

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

1 урок 8-30-9-15

2 урок 9-25-10-10

3 урок 10-20-11-05

4 урок 11-25-12-10

5 урок 12-30-13-15

6 урок 13-25-14-10

7 урок14-20-15.05

Урок географії у 8 класі 23.02.2024

Перша та найбільша онлайн-школа в Україні "ОПТІМА"!!!



Уже понад 102 280 учнів навчаються з нами


/Files/images/зона мішаних лісів.jpg

14.02.24 Онлайн - конференція з військово-професійної орієнтації

/Files/images/проф.jpg

/Files/images/ДИСТ.4.jpg /Files/images/ДИСТ.1.jpg

Розклад занять на 2023-2024 н.р. за дистанційною формою навчання

/Files/images/розклад2 (1).jpg

/Files/images/розклад2 (2).jpg

/Files/images/розклад 3.jpg

Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат)

Увага! Розклад занять змінюється згідно планових та аварійних відключень електроенергії у воєнний час

Обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:

  • для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 10-11 (12) класів на 1-й годині занять – до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин;
  • при здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11 (12) класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.

Отже, тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.

Згідно із наказом МОЗ від 01.08.2022 р. №1371, запроваджені зміни до санітарного регламенту МОЗ для шкіл ( у вкладенні)

/Files/images/1/8/305645270_412951007608576_7241551680205300379_n.jpg

У змінах йдеться, що в умовах воєнного стану в учнів, які, перебуваючи за кордоном здобувають освіту у другу зміну, початок занять повинен бути не пізніше 16:00 години.

В умовах воєнного стану для учнів 1-4 класів, які здобувають освіту, перебуваючи за кордоном, можлива організація дистанційної форми навчання у другу зміну.

Вумовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого типу безперервна тривалість навчальних занять у випадку організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

• 1-2 класів – 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 – по 20 хвилин;

• 3-4 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 30 хвилин, або 4 – по 20 хвилин;

• 5-6 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 35 хвилин, або 4 – по 25 хвилин;

• 7-9 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 40 хвилин, або 4 – по 30 хвилин, або 5 – по 25 хвилин;

• 10-11 класів – 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 – по 35 хвилин, або 5 – по 30 хвилин, або 6 – по 25 хвилин.

,9,10

Положення про дистанційну форму навчання Зеленогайського ліцею (у вкладенні)

17.11.2023 Математика у 5 класі

/Files/images/1/11/зображення_viber_2023-11-16_13-06-29-490.jpg

4 клас Урок позакласного читання. Твори Т.Г. Шевченка.

/Files/images/1/11/зображення_viber_2023-11-16_15-45-37-613.jpg

16.11.2023 11клас хімія- захист навчальних проєктів

/Files/images/1/11/зображення_viber_2023-11-16_13-27-54-024.jpg

16.11.2023 5 клас Пізнаємо природу

/Files/images/1/1lisak/зображення_viber_2023-11-13_11-49-09-885.jpg

13/11/2023 5 кл Пізнаємо природу

/Files/images/1/1lisak/зображення_viber_2023-11-16_12-45-37-197.jpg

Директор ліцею,Євгенія Ящук,взяла участь в онлайн -семінарі "Ефективне фукціонування внутрішньої системи забеспечення якості освіти в умоваїх дистанційного навчання"з нагоди Всесвітнього дня якості

/Files/images/1/1lisak/зображення_viber_2023-11-06_15-04-28-807.jpg

/Files/images/1/1lisak/зображення_viber_2023-11-06_15-04-13-721.jpg

Презентація "Правила безпеки в інтернеті" у вкладенні

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-19_11-17-07-202.jpg

Що таке кібербезпека, як вчити дітей бути обачними в інтернеті та корисні ресурси для навчання(у вкладенні)

Кібербулінг: як захистити себе та своїх дітей від віртуального насильства?

/Files/images/1/8/1 (1).jpg

Анонімні погрози, тролінг, хейтинг, кіберсталкінг, секстинг – усе це сучасні різновиди цькування в Інтернеті. Така форма насильства набирає все більших обертів. Часто діти не розуміють, як можуть захиститися від кібербулінгу. Більш того, батьки самі часто не розуміють, як себе поводити в Інтернеті та яким чином захистити дитину. Далідаємо відповіді на найпопулярніші питання про кібербулінг, розповідаємо про те, як не стати жертвою кібербулінгу та ділимося корисними матеріалами по темі.
Якщо булінг – це психологічний терор, цькування, побиття однієї людини іншою, токібербулінг – це «цькування онлайн». Будь-які форми кібербулінгу мають на метідошкулити, нашкодити чи принизити людину дистанційно, без фізичного насильства (на відміну від булінгу). Найчастіше знущання передбачають залякування жертви, поширення чуток або зображень з образливим підтекстом, публікацію особистої інформації або фотографій, загроз, створення фіктивних сторінок.Платформою для кібербулінгустають соціальні мережі, додатки для обміну миттєвими повідомленнями, електронна пошта, форуми, блоги, онлайн-відеоігри тощо.
Кібербулінг на перший погляд може здатися менш серйозним явищем, ніж реальна агресія. Аленаслідки кібербулінгу бувають дуже важкими, в їх список можуть входити не тільки негативні емоції (сором, страх, тривога), але і суїцидальні думки та спроби.
Кібербулінг, як і будь-яке інше цькування,небезпечний для психологічного здоров’яжертв. Дослідження показують, що цькування часто призводить людей (особливо дітей і підлітків) до депресії та інших розладів, у них знижується самооцінка, вони виявляються в ізоляції.
UNICEF попереджає, що психічним здоров’ям ризикують не тільки жертви, а й учасники цькування, а також ті, хто просто спостерігає зі сторони.
Кібербулінг може завдати не тільки психологічної травми, але іматеріальних збитків. Наприклад, публікація з інформацією, яка ганьбить людину, може привести до звільнення, а поширення неправдивих чуток про бізнес – відлякати потенційних клієнтів.
Ще одна складність –відсутність зворотного зв’язку. В епізодах «очного» буллінгу агресор бачить уразливість жертви і може в якийсь момент зупинитися, не доводячи до руйнівних наслідків. А в Інтернеті не видно, що відбувається з іншого боку, і агресор не знає, коли потрібно вчасно припинити цькування. Часом агресор й сам може не знати якої шкоди він завдає людині. Тому агресія онлайн може бути вкрай небезпечною.
Як розпізнати, що Ваша дитина чи близька Вам людина піддається кібербулінгу?Серед основних ознак – часті зміни настрою, нервові відповіді на запитання, для дітей – спроби уникнути спілкування з однолітками, пропустити школу і видалення профілів з соціальних мереж. Звичайно, жоден з цих ознак не є гарантією того, що над людину знущаються, але вони точно повинні викликати занепокоєння у близьких.
Дитина сприймає Інтернет як безпечне середовище. Коли виявляється, що воно може бути агресивним, спрацьовує ефект несподіванки, і це ранить сильніше. Гаджет приносить задоволення, комп’ютерні ігри – задоволення, спілкування – задоволення, лайки – задоволення. І раптом дитина стає жертвою, при цьому залишившись один на один з агресором, бо страшно і соромно до когось звернутися за допомогою.Це був її персональний простір, і в ньому вона несподівано виявилася вразливою. Раптовість може зіграти поганий жарт з дітьми. У зв’язку з цим, сучасне виховання як в сім’ї, так і в школі має включати обов’язкові розмови про цифрову безпеку!

/Files/images/1/8/5.jpg

Поради батькам, щоби зменшити ризик кібербулінгу для своєї дитини, поради вчителям - що робити, якщо по відношенню до вчителя чиниться кібербулінг (у вкладенні)

План заходів в КЗ «Зеленогайський ліцей» щодо запобігання, протидії та профілактики булінгу, кібербулінгу та безпеки в інтернеті.

з/п Заходи Терміни виконання Відповідальні Класи
1. Провести в КЗ «Зеленогайський ліцей» тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу Вересень- жовтень 2023 Класні керівники, Практичний психолог Лисак Д.О 1-11 класи
2. Проведення засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу,кібербулінгу серед учасників освітнього процесу» листопад 2023 Класні керівники, Практичний психолог Лисак Д.О 1-11класи
3. Перегляд відео-презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати?» Жовтень 2023 Класні керівники 1-11 класи
4. Проведення онлайн уроків відвертого спілкування. 2-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших». 5-9 кл. – «Допоможи собі рятуючи інших». 8-11 кл – «Стережись! Бо, що посієшь то і пожнешь!», «Про стосунки в учнівському середовищі» Листопад 2023 Класні керівники 2-11 класи
5. Організувати написання он-лайн есе на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим». протягом 2023-2024 н.р. Учителі української мови 5-11 класи
6. Тренінгове он-лайн заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». листопад 2023Д.О 5-11 класи
7. Розмістити на сайті стенді номери телефону гарячої лінії протидії булінгу 116000 Вересень 2023 Класні керівники, Практичний психолог Лисак Д.О
8. Он-лайн Години спілкування «Кібербулінг! Який він?». Січень 2024 Класні керівники 5-9 класи
9. Години відвертого он-лайн спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів буліну над собою. Допоможи другу». протягом 2023-2024 н.р. Представники поліції Харківській області 1-11 класи
10. Он-лайн конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ! Березень 2024 Вчитель ОТМ Гордієнко О.О 5-9 класи
11. Виставка літератури у шкільній бібліотеці «Зупинимо булінг разом». протягом 2023-2024 н.р. Бібліотекар Горбенко О
12. Вхідне он-лайн анкетування щодо обізнаності учнями 6-10 класів проблеми булінгу. протягом 2023-2024 н.р. Психолог Лисак Д.О. 6-10 класи
13. Проведення он-лайн виховних годин з учнями : – «Я протибулінгу»; – «Анти-Кібергбулінг у соцмережах»;«Булінг. Не роби виглядщо не бачиш». вересень, травень 2023 2024 н.р. Класні керівники 5-11 класи
14. Розгляд на класних он-лайн батьківських зборах питань з проблем булінгу: «Булінг та моя дитина: агресор-жертва-спостерігач». протягом 2023-2024 н.р. Класні керівники 1-11 класи
15. Он-лайн тренінг «Мир та дружба»; Квітень 2024 Учнівське самоврядування, Соціальний педагог Лисак Д.О 5-10 класи
16. Он-лайн Колаж «Обирай життя без булінгу»; Листопад 2023 Вчитель ОТМ Гордієнко О.О 5-10 класи
17. Складання та розповсюдження серед учнів он-лайн листівок на тему «Не стань жертвою булінгу» протягом 2023-2024 н.р. Психолог Лисак Д.О 1-11 класи

Платформа «Всеукраїнська школа онлайн» — сучасний онлайн-ресурс для змішаного та дистанційного навчання учнів 5-11 класів з уроками та методичними матеріалами, що відповідають державній програмі. Навчальний контент платформи містить уроки з 18 основних предметів: українська література, українська мова, біологія, біологія та екологія, географія, всесвітня історія, історія України, математика, алгебра, алгебра і початки аналізу, геометрія, мистецтво, основи правознавства, природознавство, фізика, хімія, англійська мова та зарубіжна література. Після запуску контент платформи буде поступово доповнюватися відповідно до календарного плану.

Дистанційне навчання під час війни: лайфхаки для вчителів щодо організації уроків

Дистанційне навчання в умовах війни значно відрізняється від дистанційки, яка була в період карантину, спричиненого короновірусною інфекцією. Нарізі всі учасники освітнього процесу переживають надмірне психологічне навантаження, що стає причиною проявів апатії у дітей, перевтомлення та вигорання у вчителів. Як педагогам організовувати якісний навчальний процес з максимальним рівнем працездатності всіх його учасниківрадитьосвітня експертка, співзасновниця школи для українських дітей-біженців у Литві «Гравітас» Агне Клімчяускайте.

1. Школа зараз — про підтримку, а не про контроль

В умовах стресу, надмірного психологічного навантаження та постійних переживань відсутня потреба в сухій інформації. Натомість є велика потреба в емоціях. Тому вчителям варто змінити акцент на підтримку, а не на контроль. Психологічно розрадити дітей допоможе емоційно заряджений матеріал у вигляді екскурсії, перегляду цікавих відео сюжетів, прослуховування пісень.

2. Камери мають бути ввімкненими

Експертка наголошує, що під час занять у всіх обов’язково мають бути ввімкненні камери, що дає відчуття справжнього, реалістичного, що сприяє робочій атмосфері та надихає на навчання.

3. Не допускайте напруження між учнями

Наразі до уроку онлайн учні мають можливість під'єднатися з будь-якого місця – одні перебувають за кордоном, інші можуть знаходитись у підвалі, оскільки неподалік йдуть бойові дії. У кожного свої проблеми, тому вчитель повинен знімати напругу між дітьми. Оскільки діти за кордоном можуть мати синдром біженця, ті, хто лишився відчувають тривогу, занепокоєння,й будуть шукати того, на кого можна вилити негатив. Прояснення почуттів, розмова про них дають змогу уникнути відкритого конфлікту або мовчазної недоброзичливості.

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК


«Мала академія наук» допомагає вивчати та поглиблюватись в улюблені науки з різних куточків світу. На сайті можна дізнатись про найближчі безкоштовні онлайн-івенти чи почитати цікавий наукпоп.

STEM-ШКОЛА INVENTOR


STEM-школа INVENTOR запрошує українських дітей на безкоштовні онлайн-заняття. Заняття відбуваються у Google Classroom. Для підключення важливо мати лише інтернет. Щоб зареєструватися на заняття, переходьте у Telegram-канал «STEM-школи INVENTOR» та обирайте заняття.

Як МОН рекомендує організовувати дистанційне навчання?

Міністерство освіти і наукирадить педагогам проводити вдвічі менше занять, ніж у довоєнний час.

Решту часу варто присвятити роботі в асинхронному режимі: спілкуванню з дітьми у месенджерах; роботі з онлайн-ресурсами (ВШО,На уроктощо);

виконанню дітьми вправ та завдань, що передбачають психологічне розвантаження, техніки врегулювання емоційного стану тощо.

МОН наголошує, що методи роботи з учнями слід добирати відповідно до навчального предмета, віку школярів та їхніх інтересів. Вчителям радять надавати перевагу пошуковим та творчим методам роботи.

"В умовах війни бесіда або діалог кращі за інструкції чи розповіді, а творче завдання – за вправи. Онлайн-ігри, як можна використовувати під час навчання: "365° за шкалою медіаграмотності", "Пригоди Літератуса" і "Медіазнайко"", – відзначають у відомстві.

Наразі складно налагодити групову чи колективну форму роботи, тому МОН радить робити акцент на дискусійних та партнерських варіантах організації навчання.

"Під час проведення онлайн-занять бажано залучати учнів до активної роботи, висловлювання своїх ідей та пропозицій, надавати можливість їм спілкуватися між собою.

Доцільним також буде проведення індивідуальних зустрічей з новоприбулими учнями з метою представлення закладу освіти як ефективного та безпечного освітнього простору і/або створення стислих інформаційних листів аналогічного змісту", – підкреслили у МОН.

Як діяти вчителю, якщо під час уроку почалася повітряна тривога?

В умовах воєнного часу особливістю дистанційного навчання є ймовірність під час онлайн-зустрічей ситуацій, коли вмикається сигнал повітряної тривоги.

У таких випадках МОН рекомендує педагогам наступний алгоритм дій:

спокійно повідомити учням, що оголошено сигнал повітряної тривоги, а тому треба припинити заняття;

закцентувати увагу школярів на тому, що вони мають пройти в безпечне місце, встановлене їхніми родинами;

попросити учнів вийти з конференції (якщо урок проводиться онлайн в режимі реального часу);

дочекатися, щоб усі учні вийшли з онлайн-конференції.

Зазначимо, про нюанси проведення дистанційного навчання в умовах війнимає сповіщати місцева влада. Єдиних рекомендацій, як організувати навчальний процес вже після повітряної тривоги – немає, адже у кожному регіоні України різна безпекова ситуація.

Який метод навчання може бути найбільш ефективним в умовах війни?

Відновлення навчального процесу зараз–це більшене про конкретні досягнення у вивченні математики чи іноземної мови, апро психологічну підтримку дітейу складний час.

"Навчальний процес, що відновлюється дистанційно, не може бути ефективним у звичному для нас розумінні".

"Усіх дітей, які мають можливість навчатися, варто залучити до освітнього процесу для того, щоб вони відволікалися, почали знову пізнавати і цікавитися чимось новим, а не лише війною".

Чи доцільно оцінювати знання учнів під час війни?

Якщо коротко –так:

"У регіонах можуть бути відмінності у підходах, алеоцінювати дітей треба.

Питання – як? Оцінювання необхідне, тому що дитині потрібен зворотний зв'язок.

Коли вона відчуває, що вчитель помічає її присутність і чи зробила вона якесь завдання, чи відповіла на якесь питання – це також прояв уваги вчителя до самої дитини. Це її мотивує. А мотивація має велике значення для того, щоб підвищити інтерес дитини до самого процесу навчання".

Однак, вчителі у жодному разі не повинні критикувати та аналізувати прогалини у знаннях, вказуючи на недоліки. Зараз, коли діти в умовах війни переживають стрес, оцінювання знань має нести позитивний і заохочувальний характер навіть тоді, коли вдається не все.

"Дітям частіше потрібно говорити, які вони молодці, що у таких складних умовах вони продовжують вчитися й досягати результатів.

Позитивні мотивація та оцінювання старань дитини мають величезне значення для неї".

Оцінювання знань допомагає школярам рухатися далі – у такий спосіб вони вдаються до конструктивного самоаналізу; розуміють, що треба покращити, а що у них вже вдається добре.

1 урок – 8.30-9.15

2 урок – 9.25-10.10

3 урок – 10.20-11.05

4 урок – 11.15-12.00

5 урок – 12.10-12.55

6 урок – 13.00-13.45

7 урок – 13.50-14.35

8 урок – 14.40-15.25

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, який набув чинності з 1 січня 2021 року, обмежує час безперервної роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами. Водночас тривалість навчальних занять, визначена ст. 10 Закону України “Про повну загальну середню освіту", лишається незмінною.

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, який діє з 1 січня 2021 року, передбачає вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами.

Так, обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:

  • для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 10-11 (12) класів на 1-й годині занять – до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин;
  • при здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11 (12) класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.
Отже, тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.
Наприклад, для учнів 5 класу час безперервної роботи з комп’ютером становить максимум 20 хвилин. Цей час вчитель може використовувати для синхронної взаємодії (онлайн) – для пояснення або загального огляду матеріалу навчального заняття, практичного закріплення вивченого, застосування інтерактивних прийомів навчання, перевірки результатів навчання тощо.
Решту часу навчального заняття – 25 хвилин – вчитель організовує роботу в асинхронному режимі, тобто офлайн, без комп’ютера. Учні можуть виконувати вправи у робочому зошиті, працювати з текстом і завданнями у підручнику, виконувати творчі завдання тощо. Також наприкінці заняття вчитель може повернутися до режиму відеоконференції (для обговорення виконаних завдань, рефлексії, роботи з електронною освітньою платформою тощо).
Санітарний регламент передбачає, що під час роботи з технічними засобами навчання обов’язковим є проведення вправ з рухової активності та гімнастики для очей.
Важливо також, що не кожне навчальне заняття обов’язково проводиться з використанням синхронного режиму взаємодії вчителя та учнів. Школа може скласти розклад занять, згідно з яким деякі заняття проходять лише асинхронно. Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою школи, має організовуватися в синхронному режимі.
Водночас рівномірність розподілу цього часу між різними навчальними предметами і доцільність чергування занять з використанням синхронного та асинхронного режимів забезпечує керівник закладу освіти.
Нагадаємо, протягом першого місяця роботи онлайн-платформи “Всеукраїнська школа онлайн” з моменту запуску 11 грудня 2020 року її відвідали понад 2 млн користувачів, які взаємодіяли з платформою майже 5 млн разів.
Також педагогічна рада кожного закладу освіти визначатиме тривалість та структуру навчального року, тобто тривалість:
  • навчального тижня (п’ять чи шість днів);
  • дня;
  • занять;
  • відпочинку.
Окрім того,форма організації освітнього процесу може змінюватися впродовж навчального року залежно від безпекової ситуації у населеному пункті.
“Форма організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті та визначається рішенням військово-цивільних адміністрацій. Рішення ухвалюються за участю батьків учнів.Якщо батьки не погоджуються з очною формою навчання, вони можуть обрати дистанційну форму або індивідуальний графік, або перевести дитину на екстернатну чи сімейну форму навчання.
Для учнів, батьки яких оберуть онлайн-навчання, у закладі освіти можуть організовуватись окремі класи з дистанційною формою організації освітнього процесу. Жодна дитина не буде поза освітнім процесом”, –запевнивочільник МОН.

/Files/images/ДИСТ.1.jpg /Files/images/ДИСТ.2.jpg /Files/images/ДИСТ.5.jpg /Files/images/ДИСТ.3.jpg /Files/images/ДИСТ.4.jpg /Files/images/ДИСТ.6.jpg

/Files/images/дистанцыйне.jpg

Дистанційне навчання у КЗ "Зеленогайський ліцей" продовжується!

/Files/images/1/1/изображение_viber_2022-02-02_17-14-02-361.jpg

/Files/images/1/1/1111111111.jpg

/Files/images/1/1/2222.jpg

1.Положення про дистанційну форму навчання (у вкладенні )

Наказ МОНУ №1115 "Про деякі питання дистанційного навчання (у вкладенні)

2.Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2( у вкладенні)

3.Санітарний Регламент( у вкладенні)

/Files/images/уроки дистанц.jpg

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Увага! Сторінка поповнюється матеріалами поступово. Слідкуйте за змінами!!!

http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngНАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngПОСИЛАННЯ НА МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ/УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ОБЛАСТІ
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ЦЕ РЕАЛЬНІСТЬ!
Національна академія педагогічних наук України – на допомогу освітянам, батькам та учням
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngЛист Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради "Про онлайн платформу Be Smart"
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngІндивідуальний план роботи вчителя під час карантину (зразок)
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngНОВІ НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngЯК ПРАЦЮВАТИ В GOOGLE-КЛАС: покрокова інструкція
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.pngЯК СТАТИ ГУРУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ: 10 практичних порад

Шановні колеги!

Не витрачайте свій час на пошуки матеріалів для дистанційного навчання, видавництво"Макміллан"подбало про це!

Ми підготували для вас ресурси з урахуванням вікових категорій і вимог МОН.

Ви можете отримати коди доступу до цифрових версій наших підручниківбезкоштовно!!!

Зателефонуйте або напишіть нашим методистам, щоб отримати все необхідне:

Олена Колесник

Директор Представництва: Телефон:+38 (050) 334 06 77

E-MAIL:helen.kolesnyk@macmillaneducation.com

Інна Нестоїтер

Методист-консультант: Телефон:+38 (050) 448 69 09

E-MAIL:inna.nestoiter@macmillaneducation.com

Ніна Сісей

Методист-консультант: Телефон:+38 (050) 336 35 13

E-MAIL:nina.sisei@macmillaneducation.com

Львів

Надія Климишин

Методист-консультант: Телефон:+38 (063) 341 74 54/067 708 63 26

E-MAIL:macmillan2lviv@gmail.com

Харків

Тетяна Мальцева

Методист-консультант: Телефон:+38 (050) 401 33 55/097 112 11 12

E-MAIL:maltstat19@gmail.com

Кiлькiсть переглядiв: 618

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.