• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Робота соціально-психологічної служби

Вас вітає практичний психолог

/Files/images/lisak/карантин.jpg

Лисак Дар'я Олегівна


У 2011 році отримала повну вищу освіту, закінчивши Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", за спеціальністю "Психологія".

У КЗ "ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" працюю з листопада 2019 року.

Життєве кредо:

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини! Бернард Шоу

Професійне кредо:

"Любов до дітей, безмежна віра в їх можливості , безперервний пошук найбільш ефективних прийомів навчати"

ГРАФІК РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА(он-лайн)

Дні тижняІнтервали робочого часуКонсультації
з 08.00 годпо 16.30 годпо 14.00 год
Понеділок08:0016:30С 11.00 до 14.00
Вівторок08:0016:30С 11.00 до 14.00
СередаМетодичний день
Четверг08:0016:30С 11.00 до 14.00
П’ятниця08:0016:30С 11.00 до 14.00

Служби у справах дітей та сім’ї Височанської селищної ради - 0935035582 (начальник –Руденко Тетяна Вікторівна).

Телефони довіри та гарячі телефонні лінії, що доступні мешканцям Харкова!

Назва організаціїНа які номери можна телефонувати3 яких питань
Всеукраїнська безкоштовна дитяча лінія «телефон довіри»0-800-500-21-80 цілодобовоЕкстрена психологічна допомога
Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей0-800-500-33-50 цілодобовоПопередження насильства в сім'ї
Спеціалізована служба психологічної допомоги «Телефон довіри» Харківського Обласного центра соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді705-04-69 Щодня, цілодобовоЕкстрена психологічна допомога
«Телефон довіри» Харківського міського центра соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді «Довіра»771-84-57 По буднях з 9-00 до 17-45Екстрена психологічна допомога
Телефон довіри ХОО ВБО «Всеукраїнська мережа людей, що живуть із ВІЧ»751-20-03, 752-74-38 По буднях з 9-00 до 15-00Все, що стосується ВІЧ/СНІДу
Національна лінія телефону довіри з питань ВІЧ/СНІДу800-500 45-10 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)Де пройти діагностику, як захистити себе від інфікування, як допомогти собі та своїм близьким, якщо така проблема вже існує і т.д.
Національна гаряча лінія з попередженню торгівлі людьми Міжнародного правозахисного центра La Strada-Україна500-22-50 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)Попередження торгівлі людьми, у тому числі безпечного виїзду й працевлаштування за рубежем
Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству0-800-500-335 та 116-123 (безкоштовно з міських телефонів), 386 – для абонентів Київстар, Водафон 0-800-500-225 та 116-111Консультації юриста, психолога, соціального педагога

Цілодобова безкоштовна державна консультаційна гаряча лінія 1545 (далі обрати 3) щодо безпеки дітей інтернеті, на яку можуть звертатися діти, батьки та спеціалісти, що працюють із дітьми.

або 116-111(для дзвінків з мобільного).

Телефон 15-47«Урядової гарячої лінії»з попередження домашнього насильства

Офіційний вебсайт системи «Безоплатної правової допомоги»(за покликанням:https://legalaid.gov.ua/).

https://stop-sexting.in.ua/

/Files/images/1/5/зображення_viber_2022-11-07_15-43-30-718.jpg

/Files/images/lisak/byling.jpg

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-19_11-17-07-202.jpg

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-03-03_10-15-47-449.jpg

30.05.2023 Завершення групових занять напередодні літніх канікул.Робимо цікаву арт-терапевтичну вправу для гарного настрою,мотивацію на гарні емоції,пов'язані з відпочинком та літом!Обмін враженнями та майбутніми планами на літо!!!До наступних зустрічей

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-30_12-40-53-906.jpg

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-30_12-41-18-016.jpg

23.05.2023 ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ПРОФІЛАКТИКА - ПОПЕРЕДЬ СУЇЦИД!(ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ТА БАТЬКІВ)

/Files/images/1/1/167844159_3945020895581579_6881138208411654248_n.jpg

/Files/images/1/1/168357555_3945020888914913_2567990758258568468_n.jpg

22.05.2023 Групові заняття та супервізії продовжуються!! Візуалізація, робота з емоціями, позитивним мисленням


/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-19_15-04-06-587.jpg

19.05.2023 Групові заняття в рамках проекту " Безпечний простір " продовжується- " Навички розв'язання конфліктів. Рик драконів "

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-12_14-23-19-675.jpg

17.05.2023 Робота в групах - " Метафоричні картки ": минуле, теперішнє, майбутнє!

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-11_14-23-47-334.jpg

12.05.2023 Профілактичне групове заняття, щодо основ здорового способу життя


/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-11_14-22-57-295.jpg



9.05.2023 Групова Медитація- " Підкорення гори"


/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-11_14-22-20-756.jpg


4.05.2013 До 4 ТРАВНЯ - МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ були проведені профілактичні заходи !

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-03_10-50-06-279.jpg

2.05.2023 Провели нараду з практичними психологами/ соціальними педагогами щодо підсумків навчального року та електронної звітності в системі!

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-05-02_11-42-34-349.jpg

28.04.2023Сьогодні робили неймовірну арт - терапевтичну вправу - " Помогайко ": робота з системою проекції можливих негативних емоційних станів через візуалізацію реакцій казкового героя та форми психологічного захисту

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-27_15-15-27-802.jpg

14.04.2023 Групова робота : Арт - терапевтична вправа - " Хто такий друг " .

Підтримка у формуванні психологічного захисту від стресу через засоби арт - терапії. Удосконалення навичок спілкування та взаємодії в групах!

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-13_16-37-15-657.jpg

12.04.2023 Сьогодні в 10 класі відбувся урок - тренінг щодо небезпечного руху та субкультури " ПВК РЕДАН "

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-11_10-31-40-941.jpg

7.04.2023

Ось і закінчився наш тиждень Психології!!!

Вдячна усім батькам та учням, хто активно приймали участь, фантазували та творили!!

В цей час це найважливіші речі, коли ми підтримуємо один одного та цінуємо кожен момент!!

Хочеться відзначити найактивніших учнів,батьків та вчителів, які брали участь у нашій акції - вони отримали ось такі чудова-грамоти подяки від практичного психолога

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-07_14-39-21-303.jpg

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-07_14-36-10-351.jpg /Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-07_14-18-19-413.jpg

6.04.2023

Четвер- день " Синього кольору " Навіть на заняттях робили все в синіх кольорах! Тиждень психології продовжується!

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-06_16-14-09-290.jpg

5.04.2023

Середа - день зеленого кольору «Відчуй зелений колір». Одягни одяг зеленого кольору або додай відповідний аксесуар до одягу, подумай з чим у тебе асоціюється цей колір, відчуй, як ти наповнюєшся спокоєм та поділися своїми враженнями в класі.-Акція «Подаруй посмішку»

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-05_13-06-21-128.jpg

4.04.2023 День розвитку.

Цитата дня : "Там де є життя і свобода є місце для творчості».

Колір дня «ЖОВТИЙ»

Терапія кольором «Відчуй жовтогарячий та жовтий кольори». Одягни одяг жовтогарячого або жовтого кольорів, розфарбуй малюнок відповідним кольором та відчуй, як ти наповнюєшся позитивом та щастям, поділися своїми враженнями в класі!

Психологічна акція до тижня Психології- «Долоньки творчості» - тільки емоції радості, натхнення та віри в майбутнє!

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-04_13-18-54-599.jpg

/Files/images/1/9/зображення_viber_2023-04-04_13-18-57-896.jpg

З 3.04.2023 по 7.04.2023 у КЗ "Зеленогайський ліцей"розпочався Тиждень Психології

/Files/images/1/9/unnamed.jpg

/Files/images/1/9/Screenshot (100).png

Мета:підвищити рівень знань учасниківосвітнього процесу про психологію,сприяти всебічному розвитку школярів,створити позитивний настрій підтримати розвиток творчих здібностей формувати толерантні стосунки.

План проведення тижня психології

День 1 Назва заходу З ким проводиться Посилання і додатки
3.04.2023 День щастя Цитата: «Щасливими не народжуються-щасливими стають» Колір дня «ЧЕРВОНИЙ». Терапія кольором «Відчуй червоний колір». Одягни одяг червоного кольору або додай червоний аксесуар до одягу, розфарбуй малюнок червоним олівцем та відчуй, як ти наповнюєшся енергією, активністю та поділися своїми враженнями в класі. Учні 1-9 класу Додаток 7
Створюємо позитивний настрій, починаємо день з позитивного відео. Усі учасники освітнього процесу https://www.youtube.com/watch?v=CfAT4fzDZ7U
Що таке щастя? А що для тебе щастя? (опитування онлайн в вайбері, можна записати відео ( зробити відео колаж в InShot) (Очно – усі охочі записують на стікері і прикріплюють на дерево) Учні 1-9 класів https://www.youtube.com/watch?v=K0ozJRUXUjg Додаток 1
Казка про щастя (аудіо) Учні 1-9 класів https://www.youtube.com/watch?v=pDbz27NFDTE
Притча. Найцінніше, що можемо залишити після себе дітям – навчити мистецтву бути щасливими! Батьки, педагоги Додаток 2
Гра на увагу «Знайди парну емоцію» Учні 2-6 класів https://learningapps.org/1724186
Цікаві факти з психології Батьки, педагоги Додаток 5
4.04.2023 День розвитку Цитата: "Там де є життя і свобода є місце для творчості» 1. Колір дня «ЖОВТИЙ» Терапія кольором «Відчуй жовтогарячий та жовтий кольори». Одягни одяг жовтогарячого або жовтого кольорів, розфарбуй малюнок відповідним кольором та відчуй, як ти наповнюєшся позитивом та щастям, поділися своїми враженнями в класі. Учні 1-9 класів Додаток 8
2. Арт-терапія: практичні поради Батькам Додаток 13
3. Вправа з солоним тістом «Мій настрій» 4. Учні 5-7 https://www.youtube.com/watch?v=PvgQhZQjh18
5. Вправа «Моє життя як…» Учні 8-9 класів https://www.youtube.com/watch?v=F6-iu1qLaNI
6. Вправа « Мій страх…» Батькам https://www.youtube.com/watch?v=A2Wjw2NkQWk
7. Презентація «Арт терапія» 8. Педагогам Додаток 14
9. Психологічна вікторина для дітей Учні 6-7 класів Додаток 6
Цікава вікторина для дітей: тренуємо мозок та пам'ять Учні 4-5 класів Додаток 32
5.04.2023. День емоцій Цитата: «Емоції роблять людину людиною. Не доводьте почуття до байдужості, звідти вони вже не повертаються. » Терапія кольором «Відчуй зелений колір». Одягни одяг зеленого кольору або додай відповідний аксесуар до одягу, подумай з чим у тебе асоціюється цей колір, відчуй, як ти наповнюєшся спокоєм та поділися своїми враженнями в класі. Додаток 9
Заняття «Емоції» Учні 3-4 класу https://www.youtube.com/watch?v=Usrn-PDmlUo
Заняття «Тренуємо емоції» Учні 1-2 класу https://www.youtube.com/watch?v=kRkeTS0yi9E
Скласти пазл онлайн «Пали на вибір» Учні 6-7 класу https://puzzlegarage.com/?lang=uk
Презентація «Емоції і їх значення в житті людини» Учні 5 класу Додаток 16
Заняття з елементами тренінгу «Гармонізація емоційного стану підлітків» Учні 8-9 класу Додаток 15
Інформаційний виступ для батьків «Як розпізнати тривожність у дитини» Батькам Додаток 18
Інформаційний виступ для педагогів «Як розпізнати тривожних учнів» Педагогам Додаток 19
Акція «Подаруй посмішку» (хто зробить найбільше фото людей які посміхаються і скине в чат отримає сюрприз) Усі учасники освітнього процесу Додаток 41
Психологічна гра-квест «Дивосвіт психології» Учні 6-7 класів Додаток 48
6.04.2023 День розвитку ресурсів Цитата: «Улюблені речі не можна купити» Колір дня «СИНІЙ» Терапія кольором «Відчуй синій колір». Одягни одяг синього кольору або додай відповідний аксесуар до одягу, подумай з чим у тебе асоціюється цей колір, відчуй, як ти наповнюєшся добротою та поділися своїми враженнями в гугл-класі. Додаток 10
Тренінг стресостійкості для педагогів «Розвиваємо стресостійкість» Педагогам Додаток 21 Додаток 22
1. Тренінг з профілактики емоційного вигорання «Профілактика емоційного і професійного вигорання» Як боротися з вигоранням .Поради. Педагогам Додаток 23 Додаток 24 Додаток 29
  1. Тренінг для батьків « Як протистояти стресу та підвищити стресостійкість та ресурсність»
Батьки Додаток 25 Додаток 26
  1. Заняття для підлітків з елементами тренінгу «Поняття стану стресу та розвиток емоційної стабільності у дітей підліткового віку»
Учні 5-7 класів Додаток 27 Додаток 28
2. Креативність та як її розвивати в собі.
  1. Що таке креативність
Додаток 39
  1. Шлях до гарного настрою.
Батькам Додаток 40
Відео для дітей «Відгадай мультфільм за 10 секунд» Учні 1-4 https://www.youtube.com/watch?v=EA4PkKr9KNk
Гра "Хто зверху" Учні 10-11 класів Додаток 35, 37, 38
Психологічна акція «Думки мудрих» ( на аркушах написати відомі цитати і прикріпити на ватман, який клас напише більше отримає грамоту) https://vsviti.com.ua/interesting/society/81550
7.04.2023 День добрих побажань Цитата: «Ваш погляд стане ясним лише тоді, коли ви зможете зазирнути в свою власну душу.» Колір дня «БІЛИЙ» Терапія кольором «Відчуй білий колір». Додай до свого одягу білий аксесуар, подумай з чим у тебе асоціюється цей колір, відчуй, як ти наповнюєшся творчістю та поділися своїми враженнями в гугл-класі. Додаток 11
День психолога 2023. Історія виникнення свята, традиції. Усі учасники освітнього процесу Додаток 12
Ігрова година цікавої психології для учнів початкових класів 1-4 класи Додаток 17
Відкрите заняття «У світі психології» для учнів 7-8 класів» Презентація Учні 7-8 класів Додаток 30 Додаток 31
Вікторина “Як ти знаєш своїх однокласників?” для учнів молодших класів. 1-2 класи Додаток 33
Психологічна акція «Стіна побажань» (підготувати одне велике серце на ватмані і багато маленьких сердечок на яких кожен охочий напише побажання і прикріпить у велике серце) Усі учасники освітнього процесу Додаток 42, 43, 44
Психологічна гра-квест «Цікава психологія» Учні 5-6 класів Додаток 49
Буклет «Даруй добро» Учні школи Додаток 45
Буклет «Ваш психолог» Додаток 46, 47

30.03.2023 Для учнів 1-11 класів були проведені цикл анімованих відеороликів,які розповідають про реакції людини на стрес – бий, біжи, завмри.Створено ГО «Безбар'єрність» спільно з МОЗ України за підтримки ВООЗ у межах Всеукраїнської програми ментального здоров'я за ініціативою Олени Зеленської.

/Files/images/1/9/Screenshot (94).png /Files/images/1/9/Screenshot (95).png

22.03.2023 Сьогодні директор ліцея -Ящук Є.Г,головний психолог КЗ ЦПРПП - Куценко І.Б та керівник МО, практичний психолог Лисак Д. О - КЗ " Зеленогайський ліцей " прийняли участь та виступили у проекті " Безпечний простір " - комплексна підтримка психосоціальної підтримки українських шкіл під час війни ", щодо ознайомлення та впровадження проекту в своєму закладі освіти

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-03-22_15-49-18-906.png

14.03.2023 Участь у методичному колоквіумі «Організація діяльності психологічних служб на сучасному етапі реформування системи освіти в Україні у воєнний та післявоєнний період»

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-03-14_13-32-42-370.jpg

3/03/2023 На цьому тижні з практичним психологом Лисак Д.О працювали з картами сили!- із зображенням тварин, птахів, риб, комах, різних об'єктів та явищ природи." Метафора сили" із пропозицією до дії (практики заземлення, дихальні, м'язової релаксації).

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-03-02_16-41-03-781.jpg

ПРЕВЕНТИВНІ ЗАХОДИ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ "ПВК РЕДАН" В КЗ "Зеленогайський ліцей"

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-03-06_21-47-07-595.jpg

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-03-06_21-47-07-771.jpg

28/02/2023 В КЗ "Зеленогайський ліцей" пройшли тренінги - заняття щодо впливу Інтернету на свідомість людини. Розібрали ознаки та прояви агресії в Інтернеті, кібербулінгу та шляхи реагування на нього!!!

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-02-28_15-09-07-239.jpg

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-02-28_15-09-07-581.jpg

21.02.2023 Сьогодні для професійної спільноти практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Височанської селищної ради Куценко І. Б та Лисак Д. О провели веб - консультацію та навчання в автоматизованій інформаційній системі " Я - психолог "

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-02-21_12-10-56-358.jpg

17.02.2023 Сьогодні відбулася наша перша супервізійна група з психологами Харківської області у рамках проєкту «БЕЗПЕЧНИЙ ПРОСТІР: комплексна психосоціальна підтримка українських шкіл в умовах війни» за сприяння Державної служби якості освіти України спільно з Міністерством освіти та науки України

/Files/images/1/1/зображення_viber_2023-02-16_16-35-06-645.jpg /Files/images/1/1/зображення_viber_2023-02-17_15-03-52-564.jpg

10.02.2023Сьогодні відбулося наше перше арт-заняття - " Скажи мені : сила запитань " з картками психологині Світлани Ройз! Спрямовуємо до рефлексії та спогадів, даємо ідеї для міркувань та пізнаємо одне одного ближче.Працювали з розділом - " Витівка "

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-02-10_16-30-32-050.jpg

06.02.2023 Участь практичного психолога Лисак Д.О у семінарі з підготовки електронної звітності та роботі в системі" Я - психолог " для фахівців Харківської області від Інституту модернізації змісту освіти

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-02-06_13-26-22-307.jpg

31.01.2023Навчання за програмою «Безпечний простір» практичного психолога Лисак Д.О, що впроваджується Державною службою якості освіти України спільно з Міністерством освіти та науки України та Національним університетом «Києво-Могилянська академія» (НаУКМА) за підтримки Австрійської агенції з питань міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти (OeAD) в рамках програми «Safe space – Невідкладної психосоціальної підтримки учнів та шкільних вчителів».

/Files/images/1/8/зображення_viber_2023-01-31_12-57-13-678.jpg

23.01.2023.Сьогодні опанували новий вид арт - терапії техніка - " Малювання нитками " для гармонізації розвитку особистості через самовираження і самопізнання

/Files/images/1/7/фотоарт.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-23-909.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-37-046.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-41-207.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-41-262.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-42-040.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-42-103.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-42-275.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-16_14-10-42-362.jpg

12.01.2023 Інтерактивні он-лайн заняття з практичним психологом Лисак Д.О продовжуються в новому семестрі

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-12_16-33-10-658.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-12_16-33-20-736.jpg

/Files/images/1/7/зображення_viber_2023-01-05_13-42-06-924.jpg

Сьогодні робили цікаву психологічну техніку " Колаж бажань" напередодні Різдва!!

Всі бажання наших діток - Мирне життя для нашої України!!!

Дуже сильна духом та усвідомлена мета нашіх дітей !!

/Files/images/1/7/Лисак Дар\'я Олегівна_page-0001.jpg

В Височанській селищний раді була проведена Міжнародна акція "16 днів проти насильства " з 25 листопада по 10 грудня. Практичні психологи та соціальні педагоги громади активно приймали участь : відео-звіти ролики, профілактичні бесіди, презентації, тренінги та акція малюнків, психологічні квести.

Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя 14 грудня 2022 року проведено вебконференцію (у форматі ZOOM-конференції) відповідно до програми методичного колоквіуму «Організація діяльності психологічних служб на сучасному етапі реформування системи освіти в Україні в умовах воєнного стану» за темою «Кращі наробки моделей організації психологічної служби в умовах воєнного стану: підсумки року» (з досвіду роботи) (в межах ХАБу «Безпечна школа» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030»).

Зміст заходу було спрямовано на підвищення професійної, особистої, навчальної, здоров’язбережувальної, правової компетентностей керівників та координаторів психологічних служб у територіальних громадах Харківської області в контексті створення безпечного та дружнього для дитини освітнього середовища Нової української школи з урахуванням навчання в умовах воєнного стану.заході взяли участь 36 осіб. Надали відео та фотозвіти з досвіду роботи 17 громад та закладів освіти, які брали участь у проєкті «Безпечна та дружня до дитини школа». Цей захід завершив програму методичного колоквіуму «Організація діяльності психологічних служб на сучасному етапі реформування системи освіти в Україні в умовах воєнного стану».

Відбулися засідання команд супроводу дітей з ООП щодо підведення підсумків за 1-й семестр 2022/2023 н.р. та планування цілей роботи на 2-й семестр 2022/2023 н.р.

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-22_17-01-48-167.jpg

19.12.2022 ХАНО: «Кращі наробки моделей організації психологічної служби в умовах воєнного стану: підсумки року»

https://edu-post-diploma.kharkov.ua/?news=%d0%b2%d0%b5%d0%b1%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bd%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%89%d1%96-%d0%bd%d0%b0%d1%80%d0%be%d0%b1%d0%ba%d0%b8-%d0%bc%d0%be%d0%b4%d0%b5%d0%bb-2

wym-1671457281076

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-19_09-43-48-808.jpg

7.12.2022 Цікава вправа з арт терапії з дітьми та участь дітей у Всеукраїнському онлайн тестуванні - "Дай мені, мамо, хустку на згадку" з практичним психологом Лисак Д.О

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-08_13-20-53-352.jpg

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-07_12-18-40-212.jpg /Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-08_13-02-05-698.jpg

он-лайн коррекційні заняття з практичним психологом Лисак Д.О продовжуються в КЗ "Зеленогайський ліцей "

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-06_15-07-14-479.jpg /Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-06_15-07-14-396.jpg /Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-06_15-07-14-579.jpg

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом

Мета : актуалізація і поповнення базових знань про ВІЛ/СНІД, усвідомлення звязку між вживанням наркотичних речовин та ризиком інфікування ВІЛ, виховання толерантного ставлення до ВІЛ – інфікованих людей .

Памятай! Небезпека поряд! Твоє життя залежить від твоїх обдуманих дій!

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-01_08-51-15-556.jpg

Учні КЗ "Зеленогайський ліцей""прийняли участь у Всеукраїнській акції "" 16 днів проти насильства " !!!

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-11-28_15-56-05-444.jpg

АКТУАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ТА ЗАХИСТУ ДІТЕЙ ВІД СЕКСУАЛЬНОГО НАСИЛЬСТВА В ІНТЕРНЕТІ

/Files/images/1/5/629744b391e02482072367.jpg

Під час війни значна кількість родин залишилися без фінансових збережень, часом така ситуація може наштовхнути дітей на пошук можливостей заробити «легкі гроші» в мережі: створювати інтимний контент чи допомагати ворогу у наведенні авіаударів. У групі ризику щодо запитів на створення інтимного контенту перебувають дівчата у віці 11-13 років (за статистикоюInternet Watch Foundation), а нанесення міток для коригування вогню окупантів є злочином і карається позбавленням волі до 15 років.

Зазначимо, що під час війни більшість соціальних контактів серед дітей і дорослих втрачається, що свідчить про активне онлайн-спілкування та пошуки друзів у мережі. Наразі дітям не завжди безпечно знаходитися на вулиці, а навчання переважно відбувається в дистанційному форматі. Батьки втомлені та не завжди можуть приділити час дітям, що призводить до збільшення проведеного часу в інтернеті та відсутності контролю контенту.

Надмірне використання мережі може впливати на психоемоційний стан, здоров’я та розвиток дитини. Інтернет і соцмережі наразі містять багато насильницького контенту, який не лише впливає на поведінку дітей, а й може травмувати на все життя. Батькам і вчителям необхідно контролювати використання мережі дітьми та обмежувати доступ до шкідливого контенту.

  • «Час поговорити»: безкоштовне навчання для батьків і освітян щодо проведення зустрічей підтримки

Більшість українців наразі стикаються з багатьма викликами: розірвані соціальні контакти, психологічне навантаження та тиск щодо невизначеності, хвилювання за життя близьких і країну, зміни в більшості сфер життя. Ці виклики легше долати разом. Саме тому 6 українок запустили навчання для освітян і батьків «Час поговорити» про створення осередків сили та проведення зустрічей підтримки.

Джерело

https://mon.gov.ua/ua/news/aktualni-materiali-shodo-psihologichnoyi-pidtrimki-ta-zahistu-ditej-vid-seksualnogo-nasilstva-v-interneti

8.11.2022 Сьогодні відбувся методичний колоквіум психологічної служби,виступи викладачів секції спеціальної та інклюзивної освіти щодо "16 днів проти насильства в умовах воєнного стану".

/Files/images/1/5/зображення_viber_2022-11-08_14-19-51-708.jpg

7.11.2022 ОН-лайн заняття та "Години психолога"з практичним психологом Лисак Д.О продовжуються

/Files/images/1/5/зображення_viber_2022-11-07_15-26-01-980.jpg

/Files/images/1/5/зображення_viber_2022-11-07_15-26-16-955.jpg

/Files/images/1/5/зображення_viber_2022-11-07_15-26-45-287.jpg

3.11.2022 Відбувся вебінар з Куценко І.Б на тему "Допомоги дітям,які пережили сильні стресові події"

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-31_14-45-26-895.jpg

21.10 Участь учнів КЗ "Зеленогайський ліцей"у рамках KPMG Global Cyber Day 2022 з кібербезпеки.Координатор:Лисак Д.О

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-21_10-48-55-642.jpg

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-21_10-34-00-176.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-21_10-33-59-783.jpg

Групові он-лайн заняття з класами -- тренінг під назвою "Дерево".

Це заняття допомагає дітям ідентифікувати свої особисті сильні сторони і захисні навички. Допомагає дітям зрозуміти, що вони можуть подолати труднощі, використовуючи свої внутрішні таланти і сильні сторони!

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-13_11-15-40-729.jpg

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-13_11-15-55-967.jpg

Всеукраїнський тиждень протидії булінгу

Урок-тренінг "Профілактика булінгу в учнівському середовищі"

Мета - висвітлення особливостей явища булінгу (цькування) в закладі освіти, його форм, можливих проявів та наслідків; ознайомити учнів з причинами виникнення булінгу, впливом цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому.

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-27_14-53-01-524.jpg

Урок-вікторина присвячений для того, щоб дати історичну довідку дітям про Міжнародний День Миру. Формувати негативне ставлення до агресії, зла, ненависті, виховувати почуття взаємоповаги, толерантності, гуманності, гордості.

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-21_15-40-05-304.jpg

21 вересня - Урок-вікторина до Міжнародного дня Миру від практичного психолога Лисак Д.О

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-21_15-40-01-297.jpg

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-46-522.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-46-082.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-46-324.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-45-956.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-46-416.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-46-617.jpg /Files/images/1/4/зображення_viber_2022-09-14_15-05-46-225.jpg

/Files/images/1/3/зображення_viber_2022-09-09_12-35-02-724.jpg

*Рекомендації батькам та близьким дитини,що схильна до суїцидальної поведінки*

Якщо підліток висловлює бажання померти, до ситуації треба ставитися уважно, сприймаючи загрозу всерйоз. Насамперед, необхідно обміркувати ситуацію або обставини, у яких проявляється бажання дитини позбавити себе життя. Підліток може виказувати бажання померти, коли щось складається всупереч його бажанням (якщо батьки не купують йому те, що він просить, або не відпускають на дискотеку чи концерт). Те ж бажання він може проявити, коли батьки карають або коли неповнолітній намагається викликати у батьків почуття провини, створюючи відповідну реакцію, і скористатися цим у своїх цілях. Батькам необхідно проаналізувати, коли підліток повторить подібне висловлювання, або ж він говорить про бажання померти в несподіваній ситуації: коли дивиться телевізор, розповідає про школу та своїх друзів. Як часто висловлюється бажання померти і за яких обставин.

Іноді думки про самогубство, по суті, являють собою спробу маніпуляції. На них треба реагувати так, як і на інші висловлювання типу: “Я тебе ненавиджу”, “Ви злі”, “Я втечу з дому”, “Я хочу жити у бабусі”. Це особливо характерно для дітей, узагалі схильних до маніпуляції. Підлітку необхідно дати можливість виразити свої почуття та обговорити їх. Слід зберігати самовладання, не дозволяти дитині маніпулювати батьками.

Незалежно від того, чи є висловлювання про бажання померти передбаченими, чи виступають як спроба маніпуляції, батькам слід спробувати виявити ознаки небезпеки. Якщо батьки помічають одразу декілька ознак – певні почуття, висловлювання, зміни в поведінці або характерні ситуації, то ставитися до цього слід дуже серйозно. Потрібно поговорити з дитиною про її почуття та про самогубство. Не пропонувати різні відповіді на серйозні питання, не говорити, чому вона не повинна почувати того, що почуває. Саме це може лише посилити у підлітка почуття провини, безвихідності свого становища та власної непотрібності. Необхідно прагнути того, щоб підліток сам пропонував альтернативні рішення своїх проблем. Якщо ж виникають сумніви або невирішені питання, то можна звернутися до практичного психолога, психотерапевта, дитячого психіатра тощо та попросити професійної допомоги. Стратегічними напрямками батьківської допомоги дітям із суїцидальним ризиком спеціалісти вважають поліпшення стосунків у сім’ї, підвищення самооцінки, самоповаги дитини, а також покращення спілкування в родині. Усі ці заходи мають на меті підвищення самоцінності особистості дитини, коли суїцидальні наміри втрачатимуть сенс.

Для підвищення самооцінки доцільно застосовувати такі заходи:

– завжди підкреслюйте все добре й успішне, властиве вашій дитині – це підвищує впевненість у собі, зміцнює віру в майбутнє, покращує її стан;

– не чиніть тиск на підлітка, не висувайте надмірних вимог у навчанні, досягненні певних життєвих цілей тощо;

– демонструйте дитині справжню любов до неї, а не тільки слова, щоб вона відчула, що її дійсно люблять;

– сприймайте, любіть своїх дітей такими, якими вони є – не за гарну поведінку та успіхи, а тому, що вони ваші діти, майже ви самі;

– підтримуйте самостійні прагнення своєї дитини, не захоплюйтесь її оцінюванням, не судіть її, знайте, що шлях до підвищення самооцінки лежить через самостійність і власну успішну діяльність дитини;

– слід тактовно і розумно підтримувати всі ініціативи своєї дитини, спрямовані на підвищення самооцінки, особистісне зростання, фізичний розвиток, які посилюють успішність самостійної діяльності; майте на увазі, що підліток рано чи пізно має стати незалежним від своєї сім’ї й однолітків, налагодити стосунки із протилежною статтю, підготувати себе до самостійного життя і праці, виробити власну життєву позицію.

Дуже важливим у профілактиці суїцидальної поведінки є активнне слухання батьками своєї дитини.

Рекомендації батькам,

коли підлітки проявляють суїцидальні тенденції або відчай:

– залишайтеся самими собою, щоб дитина сприймала вас як щиру, чесну людину, якій можна довіряти;

– дитина має почуватися з вами на рівних, як із другом. Це дозволить встановити довірливі, чесні стосунки. Тоді вона зможе розповісти вам про свої проблеми та труднощі;

– важливо не те, що ви говорите, а як ви це говорите, чи є у вашому голосі щире занепокоєння, турбота про дитину;

– говоріть з дитиною на рівних, не варто діяти як вчитель або експерт, розв’язувати кризу прямолінійно, це може відштовхнути дитину;

– зосередьте увагу на почуттях дитини, на тому, що вона замовчує, дозвольте їй розповісти про свої проблеми;

– не думайте, що вам слід говорити відразу, коли виникає пауза в розмові, використовуйте час мовчання для того, щоб краще подумати і вам, і дитині;

– виявляйте щире співчуття й інтерес до дитини, не перетворюйте розмови з нею на допит, ставте прості, щирі запитання (“Що трапилося?”, “Що відбулося?”), які будуть для дитини менш загрозливими, ніж складні;

– спрямовуйте розмову в бік душевного болю, а не від нього, адже ваш син або донька саме вам, а не чужим людям, може повідомити про інтимні, особистісні проблеми;

– намагайтеся побачити кризову ситуацію очима своєї дитини, займайте її сторону, а не сторону інших людей, які можуть завдати їй болю;

– дайте можливість вашій дитині знайти свої власні відповіді, навіть тоді, коли вважаєте, що знаєте вихід із кризової ситуації;

– ваша роль полягає в тому, щоб надати дружню підтримку, вислухати, бути зі своєю дитиною, коли та страждає, навіть якщо вирішення проблеми начебто не існує. Дитина у стані горя, в ситуації безвиході може примусити вас почуватися безпорадним, але необхідно пам’ятати, що ваша дитина має знайти власний вихід з проблемної ситуації;

– обійміть дитину. Для гарного самопочуття необхідні вісім обіймів на день;

– сприймайте дитину як самостійну дорослу особистість з її індивідуальним світоглядом, цінностями, переконаннями, бажаннями та вимогами;

– покажіть, що дитина вам небайдужа, дайте відчути, що вона бажана;

– якщо ви не знаєте, що говорити, не кажіть нічого, просто будьте поруч.

Національна дитяча “гаряча лінія”:

8 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів) та або 116 111 (з мобільних телефонів).

Ваш практичний психолог Лисак Дарина

Он-лайн Заходи

КЗ «Зеленогайський ліцей»

щодо посилення роботи з учнівською молоддю з питань попередження суїцидальних проявів у підлітковому середовищі

№ з/п Назва заходу Дата проведення Кількість учасників Відповідальні
1 Он-лайн лекція для вчителів «Роль соціально-психологічних факторів у стимуляції всіх видів суїцидальної поведінки» 11 Психолог
2 Інформаційний куточок «Поради соціального педагога» 61 Соц.пед
3 Он-лайн брошура для класних керівників «Конфлікти між учителями і підлітками» 11 Психолог соц.пед вчителі
4 «Причини і мотиви суїцидальної поведінки та їх попередження» онлайн поради Відповідно до графіка 42 Класні керівники 6-11 класів
5 Он-лайн бесіда для батьків проблемних учнів «Психологія особистісних і міжособис-тісних конфліктів» За потреби Соц.пед
6 Диспут «В чому заключається сенс життя?» 23 10-11 класи
7 Коло думок «Як подолати депресію, хронічні стресові стани, безпомічність, хвороби тощо» 7 Психолог
8 Он-лайн тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду» 23 Соц.пед
9 Розгляд питання на засідання педагогічної ради «Про роль педагога в профілактиці суїцидальної поведінки» 11 Психолог
10 Он-лайн співбесіди із дитиною з питань профілактики суїцидальної поведінки За потреби Класні керівники,
11 Он-лайн виховні години «Гра власним життям» 23 Класні керівники
12 Он-лайн виховні години. «Ми вибираємо життя (Попередження суїциду)» 23 Класні керівники
13 Он-лайн тематична книжкова виставка 61 Бібліотекарь

06/09/2022Секційне засідання соціально - психологічної служби закладів освіти Височанської селищної ради : " "Актуальні питання у роботі соціально-психологічної служби 2022-2023 н.р."

/Files/images/1/3/зображення_viber_2022-09-06_12-03-36-650.jpg

05.09.2022Сьогодні відбулася нарада керівників, координаторів психологічних служб Харківської області!

/Files/images/1/3/зображення_viber_2022-09-05_16-04-23-157.jpg

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Шановні батьки! Постарайтесь забезпечити дитині спокійну, доброзичливу обстановку, чіткий режим. Зробіть так, щоб п’ятикласник відчув вашу підтримку та допомогу.

Що ускладнює адаптацію дитини до нових умов навчання?

1. Протиріччя та неузгодженість вимог різних педагогів. До школяра вперше ставлять багато вимог. І він повинен навчитися враховувати ці вимоги, співвідносити їх одне з одним, долаючи пов’язані із цим труднощі, тому що ці вміння необхідні у дорослому житті.

2. На п’ятикласника обрушується потік інформації, насичений термінами, незрозумілими словами. Вихід простий; поясніть дитині, що неповне, неточне розуміння слів нерідко лежить в основі нерозуміння шкільного матеріалу і в зв’язку з цим необхідно звертатися до довідників, словників.

3. У п’ятому класі багато дітей відчувають самотність, тому що улюбленої першої вчительки немає поруч, а класному керівникові часто не вистачає часу приділяти їм увагу в тій же мірі. А інші «шаленіють» від свободи та носяться по всій школі, задираючись навіть до старшокласників. Дорослим у цій ситуації важливо зрозуміти, що все це – природні переживання, які необхідні для розвитку школяра, бо вони допомагають йому стати дорослим. Якщо відчуваєте, що адаптація затягується, зверніться до шкільного психолога.

Ми маємо стати більш уважними, доброзичливими, таким чином допомагаючи школяру освоїти цю позицію.

Як забезпечити гармонійне навчання дитини?

У цьому періоді батькам можна скористатися рекомендаціями фахівців Філадельфійського дитячого центру по забезпеченню «гармонії між домашнім та шкільним життям дитини» :

1. Надихніть дитину на розповідь про свої шкільні справи. Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, та уважно розмовляємо з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, які дитина сповіщає вам, використовуйте їх у подальшому для того, щоб розпочати подібні бесіди про школу. Обов’язково запитуйте вашу дитину про його однокласників, справи у класі, шкільні предмети, педагогів.

2. Регулярно розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність, поведінку та взаємостосунки з іншими дітьми. Навіть якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем вашої дитини не рідше, ніж раз у два місяці. Під час бесіди виразіть своє прагнення покращити шкільне життя дитини. Якщо між вами та вчителем виникають серйозні розбіжності, докладіть усіх зусиль, щоб мирно розв’язати їх, навіть якщо доведеться спілкуватися для цього з директором школи. Інакше ви можете випадково поставитидитину у незручне положення вибору між відданістю вам і повагою до свого вчителя.

3. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань та заохочень.

Знайте програму та особливості школи, де навчається ваша дитина. Вам необхідно знати, яке шкільне життя вашої дитини, та бути впевненим, що вона отримує гарну освіту. Відвідуйте всі заходи та зустрічі, які організують для батьків, використовуйте будь-які можливості, щоб дізнатись, як ваша дитина навчається та як її навчають.

4. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Встановіть разом із дитиною спеціальний час, коли слід виконувати домашні завдання, і слідкуйте за виконанням цих установок. Це допоможе вам сформувати хороші звички до навчання. Продемонструйте свій інтерес до цих завдань та впевніться, що в дитини є все необхідне, щоб виконати їх найкращим чином. Але якщо дитина звертається до вас із питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх.

5. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між її інтересами та предметами, які вивчають у школі. Наприклад: любить фільми – купіть книгу, по якій поставлений фільм, так виникне любов дочитання; любить гратися – купуйте довідники, так виникне прагнення дізнаватись про що-небудь нове. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, у домашній діяльності.

6. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли у шкільному житті дитини відбуваються зміни.

Як допомогти дитині успішно адаптуватися?

1. Допомагайте школяру у навчанні, домагайтеся, щоб він досконально зрозумів навіть найдрібніші деталі виконання важкого завдання. Хай навіть дитина виконає одне-два

подібних завдання і детально пояснить, що та як вона робить.

2. Розвивайте увагу, мислення та пам’ять дитини, грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості (у розвідників, мисливців, індійців на полюванні тощо), вирішуйте посильні головоломки, розв’язуйте кросворди, шаради. Робіть усе це якомога частіше.

3. Розвивайте волю дитини, привчайте її до режиму дня, емоційно забарвлюйте її навчальну діяльність, але не перестарайтеся, інакше може виникнути так зване «емоційне стомлення»: дитина може стати капризною, роздратованою, плаксивою. Використовуйте гумор, але не сарказм

та насмішки! Терпіть дитячі жарти, якими б безглуздими вони не були, використовуйте гумор з метою розрядки та привернення дитини на свій бік.

4. Дуже важливо у навчальних та у всіх інших заняттях допомогти школяреві виробити об’єктивні критерії власної успішності та неуспішності; з допомогою дорослих слід розвинути у нього прагнення вдосконалювати свої здібності. Почніть з вироблення звички добре виконувати домашні завдання.

Як допомогти дитині краще вчитися?

§У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків.

§Забезпечте своїм дітям вдале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.

§Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства.

§Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають усі тексти, що задані з різних предметів. Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.

§Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.

§Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.

§Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.

§Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу.

§Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - об’єднаннятрьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружнішими, цілеспрямованішими будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина.

§Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.

§Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад.

§Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.

§Умійте ставити себе на місце дитини.

§Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.

Поради батькам щодо сімейного виховання школярів

1. Пам`ятайте, що навчання – один з найважчих видів праці, а розумові здібності й можливості дітей неоднакові.

2.Не слід вимагати від учня неможливого. Важко визначити, до чого він здатний та як розвинути його розумові здібності.

3. Навчання не сприяє розвиткові дитини, якщо воно вимагає від неї механічного заучування і не потребує напруження розумових сил, пізнавальної активності, мислення і дій.

4. Будьте милосердні до своїх дітей. Найпростіший метод «виховання», що не потребує ні часу, ні розуму – побити дитину і цим її образити, озлобити або й зламати. Усуньте опіку, крик, насилля і наказовий тон. Вони спричиняють опір у дітей, психічні травми, пригнічують бажання й інтерес до навчання, змушують шукати порятунку у брехні.

5. Розвивайте інтерес, інтелектуальні бажання, ініціативу й самостійність дитини у навчанні та в усіх її справах.

6. Запам`ятайте, що за науково обґрунтованими нормами над виконанням усіх домашніх завдань учні 2-го класу повинні працювати не більше 1,5 год., 3-5-х класів – до 2 годин, 6–7- х класів – до 2,5 год, 8 – х – до 3год., а учні 9-11-х класів – до 4 годин. Навчіть дітей користуватися годинником і не дозволяйте їм сидіти над виконанням домашніх завдань більше встановленого часу, адже це позначиться на їхньому здоров`ї та розумовому розвитку.

7. Не примушуйте учня писати спочатку в чернетці й кількаразово переписувати виконане домашнє завдання – це призводить до перевтоми і відвертає дітей від навчання.

8. Не хвилюйтеся, якщо ваша дитина отримає за виконану роботу не таку оцінку, якої б ви хотіли. По-перше, оцінка відіграє виховну роль, а, по-друге, це не остання робота і не остання оцінка.

9. Дайте дитині можливість пережити радість успіху у навчанні, визначити індивідуальну стежку в розумовій праці.

10.Перевіряйте виконані дітьми домашні завдання, особливо на першому етапі навчання. Проте оцінюйте їх словами: «я задоволений», «я незадоволений». Додайте слово «дуже», і будьте певні – завтра ваша дитина дуже старатиметься, щоб ви були задоволені нею.

11. Здоров`я дитини – тендітна споруда, й тримають її три «атланти»: спадковість, спосіб життя й середовище. Тому організуйте для своєї дитини правильний режим – зарядка, раціональне харчування, навчання й відпочинок. Подбайте про позитивний вплив середовища, в якому перебуває дитина.

12. Організовуючи різноманітні ігри й види відпочинку дітей, приділяйте увагу їх фізичному розвитку, особливо дрібних рухових м`язів (пальців, кистей рук). Від цього залежить почерк дитини, якість малювання, креслення, гри на музичних інструментах та ін.

13. Обов`язково помічайте і заохочуйте навіть найменші успіхи у навчанні та поведінці дітей.

14. Батько й мати – найкращі вихователі, які, за словами А.С.Макаренка, повинні впливати на поведінку своїх дітей навіть тоді, коли їх немає вдома.Пам`ятайте:дитина – це дзеркало життя своїх батьків. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається вся організація життя сім`ї, працьовитість, духовне багатство і моральна чистота матері й батька.

ПРОБЛЕМИ У НАВЧАННІ П’ЯТИКЛАСНИКІВ

П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.

Декілька слів про навчальні проблеми п’ятикласників:

1. Слабка навчальна підготовка у початкових класах.

2. Несформованість вміння аналізувати та синтезувати (нерозвинені розумові дії та операції), поганий мовленнєвий розвиток, слабкі увага та пам’ять.

3. Нерозвинута воля - небажання, «неможливість», за словами учнів, примусити себе постійно займатися навчанням. Таких дітей не приваблює мета, тому що для п’ятикласників характерне переважно емоційне ставлення до своєї діяльності.

Заходи щодо протидії булінгу серед учнівської молоді

КЗ «Зеленогайський ліцей»

(2022-2023 навчальний рік)

Назва заходу Дата Клас Відповідальний
1 Проводити виховну роботу в напрямку формування в учнів відповідальності, моральних якостей, спрямованих на попередження випадків різних видів насильства Протягом семестру 1-11 Коваленко М.А Малькова Л.І
2 Проводити педагогічну просвіту батьків з використанням сучасних форм і методів, активно залучати їх до участі у виховних заходах Протягом семестру 1-11 Класні керівники
3 Проводити попереджувальну роботу з батьками щодо недопущення випадків жорстокого поводження з дітьми в сім’ях, а також з боку інших учнів Протягом семестру 1-11 Класні керівники
4 Організовувати соціально-психологічний супровід дітей, які потрапили у складні життєві обставини Протягом семестру 1-11 Лисак Д
5 Продовжити співпрацю з правоохоронними органами щодо профілактики конфліктів та інших негативних проявів серед учнів Протягом семестру 1-11 Коваленко М.А Малькова Л.І
6 Продовжити співпрацю з державними установами, громадськими та благодійними організаціями, які працюють в інтересах дітей, сприяти участі навчального закладу в інноваційних просвітницько-профілактичних програмах та проектах Протягом семестру 1-11 Коваленко М.А Малькова Л.І
7 Застосовувати систему психолого-педагогічного діагностування з метою виявлення учнів «групи соціального ризику» Протягом семестру 1-11 Лисак Д
8 Взяти участь в міській акції «16 днів проти насильства» Листопад 1-11 Лисак Д класні керівники
9 Провести тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» Щовівторка щопонеділка 5-8 2-4 Лисак Д
10 Розробити правила-поради «Як допомогти дітям впоратись з булінгом» До 01.10 Лисак Д
11 Розпочати роботу психологічних консультацій для батьків та учнів школи З 02.09 Лисак Д
12 Провести бесіду-тренінг для батьків «Що таке булінг. Чому про нього потрібно все знати батькам» Протягом семестру
13 Провести години спілкування на тему «Кібербулінг» Протягом семестру 8-11 Класні керівники
14 Переглянути відео презентації та відеоролики «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті:способи розпізнання і захист дитини» та інші Протягом семестру 3-7 Лисак Д
15 Розробити поради батькам, щодо зменшення ризику булінгу та кібербулінгу для власної дитини До 01.10 Лисак Д Малькова Л.
16 Провести міні-тренінг «Булінгу - ні!» Протягом семестру 3-7 Лисак Д Малькова Л
17 Провести засідання «круглого столу» для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» 19.10 Лисак Д
18 Оформити виставку малюнків «Ми – шкільна родина» До 16.09 3-7 Гордієнко О
19 Провести день інформування - «Поважаймо один одного» - «Стоп булінг» Протягом семестру 3-4 5-7 Лисак Д
20 Провести бібліотечний урок «Спілкування між однолітками» 17.10 7-мі Горбенко О

Відбувся профілактичний урок-презентація "СНІД: подумай про майбутнє..." від соціального педагога Лисак Д.О серед учнів 5-11класів

Мета уроку - проінформувати учнів та визначити їхнє ставлення щодо проблеми СНІДу; поглибити знання дітей щодо СНІДу, основні шляхи зараження цією хво­робою та заходи щодо її профілактики; фор­мувати адекватне розуміння про­блеми існування хвороби СНІД, толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих людей..

/Files/images/1/2/изображение_viber_2022-05-17_11-54-40-096.jpg

8.05 відбувся інтерактивний урок з учнями 1-7 класів до Дня матері .

/Files/images/1/2/изображение_viber_2022-05-08_12-48-12-866.jpg

/Files/images/1/2/изображение_viber_2022-05-08_12-55-44-327.jpg

4.05 відбувся профорієнтаційний урок з практичним психологом на тему "Формула вибору професії" для учнів 5-11 класів

/Files/images/1/2/изображение_viber_2022-05-05_14-28-33-093.jpg

Сьогодні відбувся онлайн- тренінг з практичним психологом Лисак Д.О на тему"Стійкість під час війни.Методи стабілізації"для учнів 5-11класів!

/Files/images/1/2/изображение_viber_2022-04-28_14-36-27-278.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 3847

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.