• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

31.08.2021 № 11

Педагогічна рада

Голова педради директор ліцею Є.Ящук

Секретар вчитель української мови та літератури О.Румянцева

Всього: 21 педпрацівників

Присутні: 20 педпрацівників (2 в декретній відпустці) директор Є.Ящук

Порядок денний

1.Про виконання рішень попередніх педрад директор Є.Ящук

2.Про підсумки роботи школи за 2020/2021 навчальний рік і задачі перед

педагогічним колективом на новий 2021/2022 навчальний рік Є.Ящук

3.Про затвердження річного плану роботи школи Є.Ящук

4.Про організований початок навчального 2021/2022 року Є.Ящук

5. Про ведення обліку дітей шкільного віку та учнів. Є.Ящук

6.Про роботу з техніки безпеки та попередження травматизму

учасників освітнього процесу В.Дяченко

7.Про розклад уроків, факультативів та гуртків. Організація

зі шкільною документацією М. Коваленко

8.Про атестацію педагогічних працівників закладу у 2021/2022 н. Є..Ящук

9.Про затвердження списків обдарованих учнів С.Лініченко

10.Про підсумки літнього оздоровлення заступник директора з ВР Лініченко С.

11.Про діяльність педколективу щодо здійснення соціального захисту

дитини та охорони дитинства Д.Лисак

12.Про індивідуальну форму навчання учнів та інклюзивну освіту Є.Ящук

13.Про підсумки роботи з харчування у 2020/2021 н.р. та про організацію

харчування учнів у 2021-2022 навчальному році С.Лініченко

14.Про підсумки роботи ГПД в 2020/2021 н.р. та про завдання на 2021/2022 н.р.

М.Коваленко

15.Підсумки роботи педагогічного колективу щодо результативності підготовки випускників до ДПА в 4,9 класах та 11 класу до ДПА/ЗНО-2021 та організаційної роботи щодо ЗНО-2022 . М.Коваленко

16.Про проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків

учинення дітьми суїцидів та навмисних самоушкоджень С.Лініченко

17.Про збереження життя і здоров’я учнів В..Дяченко

18.Про структуру 2021/2022 навчального року та про проведення

навчальних екскурсій та навчальної практики протягом

2021/2022 навчальному році Є.Ящук

19.Про режим роботи ліцею, правила внутрішнього трудового розпорядку Є.Ящук

20.Про роботу шкільної бібліотеки в 2020/2021 н.р. та завдання на 2021/2022 н.р. О.Горбенко

21.Про роботу з охорони праці М.Коваленко

22Про «Пріоритетні завдання педагогічного колективу щодо створення

інноваційного освітнього простору Нової української школи» Є.Ящук

23.Про порядок прийому учнів до школи Є..Ящук

24. Про деякі нормативні документи Є..Ящук

25.Про планування у закладі освіти (плани ШМО, поурочні плани, плани гурткової роботи, плани класних керівників і ін..) М.Коваленко

26.Про дистанційну форму навчання та виховання учнів в умовах карантину (COVID-19) Є.Ящук

27.Про затвердження навчального плану закладу на 2021-2022 н.р. Є.Ящук

28.Про оцінювання курсів за вибором та факультативних занять у 2021 – 2022 н.р. Є.Ящук

29.Про єдині вимоги до усного і писемного мовлення в школі та ведення шкільної документації М.Коваленко

30. Про адаптацію учнів 1,5,10 класів М.Коваленко

31. Про підсумки підвищення кваліфікації працівниками ліцею у 2020-2021 навчальному . році та затвердження плану підвищення кваліфікації педагогів у 2021-2022 н.р.

32.Про доплату за зошити в 2,4 класах вчителям – предметникам в розмірі 10% (англійська мова): Дяченко В.Ю.- 6 годин, Гордієнко О.О.-3 години Є.Яшук

33.Про наказ МОН України від 13.07.2021р. №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів М.Коваленко

- практичний онлайн семінар для заступників з НВР за темою «Нормативно-правові основи організації життєдіяльності сучасного закладу загальної середньої освіти».

/Files/images/1znvr/1621493776471.jpg

Засідання МО гуманітарних дисциплін

/Files/images/lisak/IMG-445eed6acb5b3d6363447c2dad235e69-V.jpg

/Files/images/lnchenko_sp/МО.jpg

СЕРТИФІКАЦІЯ

Згідно знаказом МОН, цьогоріч участь у сертифікації зможуть взяти не більше 2000 педагогів, тому реєстрацію буде припинено достроково, якщо 2000 осіб сформують бланки реєстраційних карток-заяв.

Щоб зареєструватись на сертифікацію, необхідно заповнити реєстраційну картку-заяву, бланк якої формуєтьсяна сайтіУкраїнського центру оцінювання якості освіти і надіслати комплект реєстраційних документів до відповідного регіонального центру.Комплект реєстраційних документів складається з:

  • оформленої реєстраційної картки-заяви;
  • копії паспорта громадянина України (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям та по батькові), а в разі його відсутності – іншого документа, що посвідчує особу;
  • копії одного з таких документів:

- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків, або картки фізичної особи – платника податків, або сторінки паспорта, на якій зроблено відмітку з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- сторінки паспорта, на якій зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);

  • довідки із закладу освіти.

На копіях документів необхідно написати Згідно з оригіналом (без лапок), поставити підпис, зазначити ініціали та прізвище й дату засвідчення копії.

Пакет документів необхідно надіслати рекомендованим поштовим відправленням до відповідного регіонального центру – адреси центрів можна переглянутиза посиланням. Дата подання реєстраційних документів визначається за відбитком штемпеля відправлення на поштовому конверті.

Докладніше про порядок реєстрації можна прочитати на сайті УЦОЯОза посиланням.

Сертифікація є добровільною, а педагог може відмовитися від участі у ній на будь-якому її етапі.

Вчителі, які мають документ про успішне проходження сертифікації або не змогли 2020 року успішно пройти хоча б один із етапів сертифікації, не мають права брати участь у сертифікації 2021 року.

/Files/images/якість освіти.jpg

  • Друк

Державна служба якості освіти України здійснить оцінювання якості освітньої діяльності 265-ти закладів загальної середньої освіти у новому році.

Під час інституційних аудитів експерти вивчатимуть процеси в закладі освіти зачотирма напрямами:

  • освітнє середовище;
  • система оцінювання учнів;
  • педагогічна діяльність;
  • управлінська діяльність.

За результатами оцінювання кожен заклад отримає висновок та рекомендації, як і в яких напрямах удосконалити свою діяльність.

Планом проведення інституційних аудитів на 2021 рікохоплено заклади загальної середньої освіти 21 області та м. Києва:

  • Вінницька— 10;
  • Волинська— 12;
  • Дніпропетровська— 12;
  • Житомирська— 11;
  • Запорізька— 11;
  • Івано-Франківська — 16;
  • м. Київ — 10;
  • Київська — 19;
  • Кіровоградська — 10;
  • Львівська —26;
  • Миколаївська — 5;
  • Одеська — 15;
  • Полтавська — 15;
  • Рівненська — 11;
  • Сумська — 16;
  • Тернопільська — 10;
  • Харківська — 14;
  • Херсонська — 10;
  • Хмельницька — 10;
  • Черкаська — 13;
  • Чернівецька — 8;
  • Чернігівська — 11.

05.01.2021 року відбулося засідання педагогічної ради за підсумками І семестру 2020-2021 н.р./Files/images/педрада05.01..jpg


29.10.2020 відбулося засідання педагогічної ради

Порядок денний
1.Про виконання рішень попередньої педради Є.ЯЩУК
2. Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів
5- 11-х класів з української мови та української літератури в контексті М.КОВАЛЕНКО
національно-патріотичного виховання О.ГОРДІЄНЕКО
3. Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня Є.ЯЩУК
навчальних компетенцій і формування активності та загальної Д.ЛИСАК
культури учнів , як результат підвищення наукового рівня викладання
основ наук з використанням нових освітніх технологій
4. Про атестацію педагогічних працівників у 2020/2021 навчальному році М.КОВАЛЕНКО А.ГРУШКО
5. Про роботу класних керівників щодо профілактики правопорушень С.ЛІНІЧЕНКО О.СОВА
та злочинності, СНІДу, наркоманії, алкоголізму,боулінгу.
6. Про стан охорони праці в школі Є.ЯЩУК М.КОВАЛЕНКО
7.Про впровадження Концепції «Нова українська школа»,

Є.ЯЩУК

про адаптацію учнів 1 класу до освітнього процесу. М.КОВАЛЕНКО
8.Про попередження дитячого травматизму С.ЛІНІЧЕНКО Г.КУЦ
9.Про дистанційну освіту(COVID-19) Є.ЯЩУК Л.МАЛЬКОВА Т.КРОЛЕВЕЦЬ
10.Про профільність навчання в 10 класі М.КОВАЛЕНКО І.ХМАРА

/Files/images/lisak/1/изображение_viber_2020-10-29_12-51-09.jpg


Нарада при директорові від 21.09.2020 №1
Порядок денний
1. Про виконання рішення попередньої наради Є.ЯЩУК
2. Про ведення ділової документації М.КОВАЛЕНКО
3. Про працевлаштування учнів 9,11-х класів С.ЛІНІЧЕНКО
4.Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних кадрів М.КОВАЛЕНКО
5.Про організацію роботи ради школи С.ЛІНІЧЕНКО
6.Про організацію роботи Школи молодого спеціаліста М.КОВАЛЕНКО
7.Про організація харчування учнів С.ЛІНІЧЕНКО
8.Про відвідування учнями навчального закладу М.КОВАЛЕНКО
9.Про запобігання травматизму учнів С.ЛІНІЧЕНКО
10.Про підготовку до проведення свята «День захисника Вітчизни» С.ЛІНІЧЕНКО
11.Про організацію роботи групи продовженого дня М.КОВАЛЕНКО
12.Про організацію гурткової роботи С.ЛІНІЧЕНКО
13.Про організацію чергувань класів та вчителів по школі С.ЛІНІЧЕНКО
14.Про контроль за веденням журналів реєстрації нещасних випадків
з учнями та цільового інструктажу для учнів М.КОВАЛЕНКО
15.Про призначення відповідального за роботу з опікунами (піклувальниками)
і їхніми вихованцями С.ЛІНІЧЕНКО
16.Про замовлення документів про освіту учням 9, 11 класів М.КОВАЛЕНКО.
17. Про нормативне забезпечення організованого початку
2020/2021 навчального році в закладах загальної
середньої освіти. Є.ЯЩУК
18.Про підготовку ЗЗСО до роботи в опалювальний період Є.ЯЩУК

У нараді керівників закладів освіти Харківського району взяла участь директор школи Є.Ящук

09 вересня 2020 року у форматі відеоконференції за допомогою платформи ZOOM відбулася нарада керівників закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів.
/Files/images/нарада777777.jpg На порядку денному розглядалися такі питання:
1. Про підсумки звітування керівників закладів перед громадськістю у 2020 році.
2. Про організацію роботи закладів освіти в інформаційній системі управління освітою (ІСУО) та аналіз сайтів.
3. Про нормативне забезпечення організованого початку 2020/2021 навчального році в закладах загальної середньої освіти.
4. Про формування бази даних на випускників для виготовлення документів про освіту.
5. Про організацію роботи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020/2021 навчальному році.
6. Про стан забезпечення шкіл району підручниками та навчально-методичною літературою.
7. Про організацію атестації педагогічних працівників у 2020/2021 навчальному році.
8. Про стан підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період.
9. Про підсумки виконання натуральних норм використання енергоносіїв за червень-серпень 2020 року.
10. Про підсумки роботи щодо залучення позабюджетних коштів за ІІІ квартал 2020 року.
11. Різне.
Про виконавську дисципліну.
З матеріалами наради можна ознайомитися на сайті відділу освіти в розділі«Матеріали нарад»

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2020-2021 н.р.( у вкладенні).

Проведено онлайн-засідання РМО вчителів району

Протягом тижня, з 23 по 26 червня, методисти ІМЦ відділу освіти проводили майстер-класи з вчителями закладів загальної середньої освіти району щодо організації освітнього процесу в умовах дистанційної освіти.
Вчителі ділилися досвідом роботи зі своїми колегами в умовах карантину, розповідали про те, на яких платформах, веб-ресурсах проводили свої заняття; які форми онлайн-комунікацій були для них цікавими; яким чином впроваджувався зворотній зв'язок, оцінювання учнівських робіт тощо.
Майстер-класи проходили в онлайн режимі.

Онлайн майстер-клас: «Організація дистанційного навчання»

12 червня 2020 року відбувся онлайн майстер-клас на платформі Zoom за темою: «Організація навчального процесу в умовах дистанційної освіти».
Учасники майстер-класу, в ролі учнів, мали змогу зайти до віртуальної кімнати Classroomта виконати надані завдання, створити власні курси.
Під час відеоконференції були продемонстровані популярні платформи та онлайн-сервіси дистанційного навчання.

Новий Державний стандарт базової школи: Міністерство освіти і науки України оголосило дати публічних онлайн-консультацій

З 2 по 18 червня 2020 року в онлайн-форматі Міністерство освіти і науки проведе серію публічних консультацій щодо впровадження нового Державного стандарту для базової середньої освіти.

Учасники консультацій працюючи в групах зможуть обговорити наступні питання:

·дорожня карта імплементації Державного стандарту базової середньої освіти;

·варіативна структура типової освітньої програми та типових навчальних планів;

·шляхи реалізації освітніх галузей через навчальні предмети та інтегровані курси;

·готовність закладів освіти до організації освітнього процесу за власними освітніми програмами;

·готовність вчителів до створення і реалізації власних програм;

·ставлення до інтеграції знань та реалізації інтегрованих курсів у освітньому процесі.

Запрошуються до участі в публічних консультаціях:

·керівники та вчителі закладів загальної середньої освіти ІІ, І-ІІІ, І-ІІ ступенів;

·науково-педагогічні працівники та науковці, які є авторами навчальних програм та підручників;

·освітні експерти;

·представники громадських організацій;

·батьки учнів та учениць 5-9 класів.

До участі в обговоренні також запрошуються учні та учениці 5-9 класів. Окрема публічна консультація саме для школярів пройде 23 червня.

Консультації відбудуться за графіком:

2 червня – м. Київ;

4 червня – Київська, Житомирська, Чернігівська, Сумська, Рівненська області;

9 червня – Кіровоградська, Черкаська, Вінницька, Полтавська, Хмельницька області;

11 червня – Одеська, Миколаївська, Херсонська, Запорізька області;

16 червня – Луганська, Донецька, Харківська, Дніпропетровська області (зареєструватися можна за посиланням);

18 червня – Закарпатська, Львівська, Івано-Франківська, Волинська, Чернівецька, Тернопільська області.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 2203

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.