• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

У нараді керівників закладів освіти Харківського району взяла участь директор школи Є.Г.Ящук

28 листопада 2018 року відбуласянарадакерівниківзакладів освіти Харківського району, на якій було розглянуто такі питання:

1. Про підсумки виконання натуральних норм використання енергоносіїв

за вересень-жовтень 2018 року.

2. Про аналіз функціонування сайтів закладів загальної середньої освіти.

3. Про охоплення учнів різними формами загальної середньої освіти та Порядок ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів.

4. Про підсумки вивчення стану дотримання вимог чинного законодавства України щодо організації харчування.

5. Про стан збереження матеріальних цінностей, зміцнення навчально-методичної бази закладів освіти.

Різне.

Про соціальний захист дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Про проведення заходів до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років та політичних репресій.

Про проведення Тижня права в закладах загальної середньої освіти.

Щодо порядку проведення річного оцінювання та державної підсумкової атестації.

Про організацію проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році.

Про роботу закладів загальної середньої освіти району в умовах Нової української школи.

Про оплату проїзду вчителів на курси «Нової української школи».

Про нову Інструкцію з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Складання номенклатури справ.

Про недопущення політичної агітації в закладах освіти.

Про виконавську дисципліну.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект наказу «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговоренняпроект наказу «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»(у вкладенні).
Проект наказу розроблено з метою встановлення єдиних підходів до врегулювання порядку здобуття загальної середньої освіти за індивідуальною формою відповідно до Закону України «Про освіту».
Разом із цим, проект передбачає:
- визначення особливостей здобуття освіти за екстернатною (екстернат), сімейною (домашньою) формами та педагогічним патронажем, які є різновидами індивідуальної форми здобуття освіти, згідно Закону України «Про освіту».
- створення умов для впровадження нових форм здобуття загальної середньої освіти – сімейної (домашньої) та педагогічного патронажу.
Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 10 грудня 2018 року
на e-mail:linnyk@mon.gov.ua(Ліннік Олена Олегівна),storchak@mon.gov.ua(Сторчак Ніна Анатоліївна) або за адресою: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135.

У дистанційному семінарі для вчителів образотворчого мистецтва взяла участь вчитель школи О.О.Гордієнко

21 листопада відбувся дистанційний семінар для вчителів образотворчого мистецтва з теми «Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку, самореалізації особистості учня на уроках образотворчого мистецтва». Матеріали семінару розміщено в розділі «Матеріали семінарів».

З 12.11.2018 р. по 15. 11. 2018 р.

вчителі Мірошниченко Г.О. та Олійник Г.А. пройшли курси підвищення кваліфікації асистентів вчителів закладів середньої освіти з інклюзивним навчанням в Харківській академії неперервної освіти. Вони ознайомилися з нормативною базою з інклюзивного навчання, з індивідуальним оцінюванням навчальних досягнень учнів, з психологогічними аспектами розвитку дітей, з документацією асистенка вчителя.

/Files/images/tereschuk_o/46513344_974166936118364_6729368567692656640_n.jpg

19.11.2018 ЗВЕДЕНИЙ ПРОТОКОЛ

оцінювання конкурсного випробування «Методичний практикум»
конкурсантів першого (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019»
Номінація «Вчитель інклюзивного класу»

/Files/images/катюша.JPG
№ з/п ПІБ учителя-конкурсанта Заклад загальної середньої освіти Усереднений показник
1 Верцун Катерина Іванівна Зеленогайська ЗОШ І-ІІІ ступенів 14,5
2 Квітчата Людмила Василівна Пісочинська ЗОШ І-ІІІ ступенів «Мобіль» 12,75
3 Світлична Оксана Миколаївна Покотилівський ліцей «Промінь» -

15листопада 2018 рокуу Малій залі ХРДА відбулося друге конкурсне випробування «Практична робота» у номінації «Вчитель інклюзивного класу».


Троє конкурсантів із 3 закладів загальної середньої освіти району демонстрували вирішення проблем адаптації/модифікації навчальних завдань для дітей з порушеннями зору, слуху, інтелекту.

Учасники конкурсу описували доцільні та оптимальні методи, прийоми, способи та засоби організації освітнього процесу в інклюзивному класі з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей.

ЗВЕДЕНИЙ ПРОТОКОЛ

оцінювання конкурсного випробування «Практична робота»

конкурсантів першого (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019»

Номінація «Вчитель інклюзивного класу»

№ з/п ПІБ учителя-конкурсанта Заклад загальної середньої освіти Усереднений показник
1 Верцун Катерина Іванівна Зеленогайська ЗОШ І-ІІІ ступенів 27,6
2 Квітчата Людмила Василівна Пісочинська ЗОШ І-ІІІ ступенів «Мобіль» 21
3 Світлична Оксана Миколаївна Покотилівський ліцей «Промінь» 16,6

У семінарі-практикумі для вчителів біології та хімії Харківського району взяла участь


Шевченко Л.М.

02 листопада 2018 року на базі Пісочинської ЗОШ «Мобіль» відбувся науково-практичний семінар для вчителів біології та хімії з теми «Засоби формування позитивної мотивації учнів до вивчення біології та хімії».
Гостинно привітала учасників семінару директор Пісочинської ЗОШ «Мобіль» Валобуєва Галина Миколаївна, яка провела екскурсію по закладу. З презентацією щодо теми семінару виступила заступник директора з НВР, учитель хімії закладу, Штефан Валентина Петрівна. Керівник РМО вчителів біології та екології, вчитель біології Південного ліцею, Лідо Світлана Федорівна, ознайомила вчителів з методичними рекомендаціями щодо проведення олімпіад з біології та хімії.
В ході роботи семінару досвідом щодо використання гаджетів на уроках природничого циклу поділилася вчитель біології Пісочинської ЗОШ «Мобіль» Коленова Тетяна Вікторівна. У практичному блоці семінару вона провела з вчителями тренінг «GoogleForms, тeстPAD». Методист з біології КЗ «Харківська обласна Мала академія наук» Панкратьєва Вікторія Вікторівна продемонструвала присутнім використання документ-камери для швидкого оцінювання знань та вмінь учнів.
На завершення семінару методист ІМЦ відділу освіти Болгова Зарєма Гасанівна провела з учасниками семінару круглий стіл «Влучне використання інтерактивних методів на уроках біології та хімії».

У засіданні творчої групи вчителів математики закладів загальної середньої освіти взяла участь вчитель Сова О.А.

/Files/images/1_vertsun/IMG-56d0076b692c192be6964edc01cf8c08-V.jpg 01 листопада 2018 року в Покотилівському ліцеї «Промінь» відбулося засідання творчої групи вчителів математики за темою «Формування математичної компетентності учнів закладів середньої освіти» (керівник Андрієнко С.В.)
Метою засідання було формування плану діяльності групи та визначення форм роботи зі складання збірника завдань компетентнісного спрямування з алгебри та геометрії для 7-11 класів закладів загальної середньої освіти.

У тренінгових заняттях для вчителів української мови та літератури, які викладають в 11-х класах взяла участь Гордієнко О.О.

31 жовтня 2018 року на базі Південного ліцею (керівник Каткова Г.В.), відбулися тренінгові заняття для вчителів української мови та літератури, які викладають в 11-х класах.
Учителі ознайомилися з типовими помилками при виконанні завдань зовнішнього незалежного оцінювання минулих років та шляхами їх усунення під час підготовки учнів до ЗНО. Було складено список потенційних тем для власного висловлення та розроблено таблицю художніх творів на підтвердження аргументів у творі- роздумі.
Учасники тренінгу розглянули проблемні питання , що виникали в учнів під час складання ЗНО у 2018 році.
Проведено тренінгові заняття для вчителів за допомогою комп’ютерних технологій.
Під час тренінгу вчителі обмінялися досвідом з підготовки до ЗНО.

Відбувся вебінар для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Харківського району, в якому взяла участь учитель математики школи І.Ф.Хмара

26 жовтня 2018 року з метою підвищення рівня професійної компетентності вчителів математики в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» щодо технології розвитку критичного мислення учнів на уроках математики вібувся вебінар для вчителів математики району з теми «Розвиток критичного мислення учнів на уроках математики».
Під час роботи розглянуті такі питання: «Технологія розвитку критичного мислення» та «Техніка впровадження уроків критичного мислення» (виступи Бутенко Є.В., учителя математики Липецької ЗОШ І-ІІІ ступеня імені П.В.Щепкіна, керівника РМО вчителів математики); «Методичні аспекти підготовки учнів до ЗНО з математики» (виступ Маркової О.П., методиста ІМЦ відділу освіти).

Науково-практичний семінар для вчителів історії та правознавства на базі Харківського Національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. У семінарі взяла участь вчитель історії Л.Г.Мохнич

23 жовтня 2018 року на базі Харківського Національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди відбувся науково-практичний семінар для вчителів історії та правознавства.
Тема семінару «Реалізація оновлених навчальних завдань історичної шкільної освіти через застосування інноваційних технологій при підготовці до ЗНО»

16.10.2018. Нарада при директорові. на якій було приділено увагу ключовим компетентностям та наскрізним вмінням./Files/images/нарада8888.jpg

Нормативні документи у сфері освіти 2018 року(у вкладенні)

Верцун К.І., вчитель інклюзивного класу, зареєструвалася на перший (зональний) тур конкурсу "Учитель року - 2019" в номінації "Вчитель інклюзивного класу"

Номінації цього року: "Географія", "Основи здоров'я", "Захист Вітчизни" (для учителів, які викладають предмет для юнаків), "Вчитель інклюзивного класу" (для учителів, які працюють у початкових класах з інклюзивним навчанням).

27 вересня 2018 року проведено нараду при директорові.

У нараді керівників закладів освіти Харківського району взяла участь директор школи Є.Г.Ящук.

26 вересня 2018 року відбулася нарада керівників закладів освіти Харківського району, на якій було заслухано такі питання:

1. Про підсумки роботи щодо відпочинку та оздоровлення дітей улітку

2018 року.

2. Про нормативне забезпечення організованого початку 2018/2019 н.р.
в закладах загальної середньої освіти.

3. Про формування бази даних на випускників для виготовлення документів про освіту.

4. Про організацію та проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів.

5. Про об’єктивність виставлення навчальних балів випускникам 2017/2018 н.р., які були визначені як претенденти на нагородження медалями.

6. Про стан забезпечення шкіл району підручниками та навчально-методичною літературою.

7. Про стан підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період.

8. Про підсумки виконання натуральних норм використання енергоносіїв
за червень-серпень 2018 року.

9. Про підсумки роботи щодо залучення позабюджетних коштів за ІІІ квартал 2018 року.

10. РІЗНЕ

10.1 Про формування та ведення особових справ працівників.

10.2 Про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми проблемами в закладі загальної середньої освіти.

10.3 Про попередження епідемічних ускладнень у період початку нового навчального року.

10.4 Про окремі питання організованого функціонування Нової української школи.

10.5 Про моніторинг результатів ЗНО випускників закладів загальної середньої освіти 2018 року.

10.6 Про виконавську дисципліну.

У засіданні групи вчителів предмета «Захист Вітчизни» з оновлення фахових знань взяла участь вчитель нашої школи Бугєра Г.О.

11.09.2018 на базі Бабаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Потапенка П.О. під керівництвом Зражевця Петра Петровича, учителя предмета «Захист Вітчизни» Бабаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Потапенка П.О., відбулося засідання групи вчителів предмета «Захист Вітчизни» з оновлення вахових знань за темою «Організація викладання на уроках предмета «Захист Вітчизни» теми «Збройні сили України на сучасному етапі».
Метою засідання було підвищення професійної компетентності вчителів предмета «Захист Вітчизни», набуття ними теоретичних та практичних знань за визначеною темою.
На засіданні було розглянуто такі питання: про запровадження компетентнісного підходу в освітньому процесі на основі ключових компетентностей; про використання мультимедійнихзасобівнавчання,як вирішальногофакторуефективностіосвітньогопроцессу; моделювання проведення занять з предмета «Захист Вітчизни» з використанням нових понять в умовах ведення «гібридної війни»./Files/images/захист.jpg
Також з педагогами вивчено методичні рекомендації щодо впровадження державного стандарту з предмету «Захист Вітчизни» у 10 класі за новою освітньою програмою та розглянуті варіанти календарного планування уроків у 2018/2019 навчальному році.
Матеріали засідання групи вчителів предмета «Захист Вітчизни» з оновлення вахових знань розміщено на сайті відділу освіти ХРДА у розділі «На допомогу педагогу» («Захист Вітчизни») та на службовому порталі у розділі «Методичний кабінет» («Маркова»).

Оголошення!

ЗавданняВсеукраїнських учнівських турнірів на 2018/2019 навчальний рік розміщені на сайті відділу освіти в розділі "Конкурси, олімпіади, турніри, змагання"
Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2018 року № 603 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» визначено умови проведення та номінації Конкурсу.
У 2018/2019 навчальному році всеукраїнський конкурс професійної майстерності «Учитель року - 2019» проводитиметься у номінаціях: «Вчитель інклюзивного класу», «Географія», «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я», «Французька мова».
Конкурс проходитиме у три тури:
перший(районний)- листопад 2018 року;
другий(обласний)- грудень 2018 року - лютий 2019 року;
третій(всеукраїнський)- квітень 2019 року.
Для участі в Конкурсі педагогічним працівникам необхідно здійснити реєстрацію з 17 вересня до 15 жовтня 2018 року.
наказ МОНУ України від 07.06.2018 року№ 603 (вкладення).

Почав діяти новий Порядок створення груп подовженого дня в школах

Відтепер для всіх шкіл України діє новий порядок створення груп подовженого дня. Відповідний наказ МОН, зареєстрований в Мін’юсті, опублікований у «Офіційному віснику України» від 31 серпня 2018 року.
Головними новаціями порядку є те, що він передбачає кращі умови для дітей та вперше дає можливість відкривати інклюзивні групи.
Так, якщо раніше групи можна було комплектувати з учнів щонайменше 4-х вікових категорій, то зараз різниця у віці учнів однієї групи не може перевищувати 2-х років. Така зміна дозволить забезпечити комфортніші умови для дітей, враховуючи їхні індивідуальні психологічні відмінності та фізичний розвиток.
Водночас у школах, розташованих в сільській та/або гірській місцевості, де здійснюється підвезення шкільним автобусом, групи можна утворювати для учнів різного віку.
Рішення про створення та роботу груп подовженого дня приймають засновники шкіл за письмовими зверненнями батьків чи інших законних представників учнів. Для цього в школі також має бути відповідна матеріально-технічна база та умови для харчування. Для першокласників можуть створювати умови для сну.
Зараховувати дітей до груп можна протягом всього навчального року.
Перебувати в групі подовженого дня учні мають не більш як 6 годин на день. Режим їх роботи повинен включати:
· прогулянки на відкритому повітрі тривалістю не менш як півтори години для учнів початкових класів;
· харчування тривалістю не менш як 30 хвилин;
· виконання домашніх завдань (за наявності) тривалістю не більше 1 години;
· проведення спортивно-оздоровчих занять тривалістю не менше 1 години;
· фізкультхвилинки та гімнастику для очей через кожні 15 хвилин заняття для учнів початкових класів.
Наповнюваність групи подовженого дня не повинна перевищувати 30 дітей. Меншу граничну кількість учнів в групі може встановити керівник школи, погодивши це рішення з засновником.
Інклюзивні та спеціальні групи створюють за заявою батьків чи інших законних представників дітей.

Наповнюваність спеціальної групи має бути від 6 до 12 учнів, залежно від нозології.

В інклюзивних групах може бути до 30 дітей, однак кількість учнів з особливими освітніми потребами там має бути такою:

· 1-3 – з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо;
·не більш як 2 – з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку або тих, що пересуваються на візках.
·1-3 – з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо;
·не більш як 2 – з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку або тих, що пересуваються на візках.

Педагогічна рада

Зеленогайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів/Files/images/педрада1.jpg /Files/images/педрада2.jpg

Протокол у вкладенні

Наказ Міністерства освіти і науки України

НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

м. Київ
ВІД 11 ЛИПНЯ 2018 Р.
№750
ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ГРАФІКА ПРОВЕДЕННЯ IV ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД З НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ НА 2019-2023 РОКИ, ЗАТВЕРДЖЕНОГО НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 15.02.2018 № 148

Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”( у вкладенні)

Закінчено навчальні тренінги щодо підготовки педагогів району до роботи в умовах Нової української школи, в яких взяли участь заступник директора з НВР Ліпова Т.А. та вчитель початкових класів Т.Г.Кролевець

4-7 червня2018 року на базі закладів загальної середньої освіти(Безлюдівський юридичний ліцей імені Героя Радянського Союзу І.Я. Підкопая, Пісочинський колегіум, Покотилівськийліцей «Промінь»)
для вчителів, які з 1 вересня будуть працювати в 1 класах та заступників директорів з навчально-виховної роботи, проведено останнє тренінгове навчання за напрямком «Особливості організації освітнього процесу в першому класі в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти». А головне –педагоги усвідомили, що реформування освіти у нашому інформаційному суспільстві обов’язкове.
Особливу увагу приділено методиці компетентнісного навчання «Шість цеглинок» і технології навчання, що допоможе учням тренувати пам'ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру першокласники зможуть навчитися таким важливим, передбаченим Новою українською школою умінням, вирішенням проблемних завдань. Тренери ознайомили слухачів з основними шляхами співпраці з батьками, методиками проведення батьківських зборів, організацією батьківської кімнати, залученням батьків до освітнього процесу як помічників вчителя. На заняттях слухачі побували в ролі учнів, батьків, вчителів-реформаторів. Кожен день занять розпочинався ранковим колом, вчителі працювали у групах, у парах, складали предметні тижні, тематичні дні, розробляли освітнє середовище, інтегрували освітні галузі, вчились застосовувати діяльнісний підхід. Впевнено можемо сказати, що наші вчителі до роботи Нової української школи готові і з нетерпінням чекають маленьких школярів. Під час занять усі учасники тренінгів стали єдиним дружним колективом і шкодували, що розлучаються на літо.
Дякуємо тренерам за проведені заняття і надання допомоги в роботі педагогам Нової української школи.






Кiлькiсть переглядiв: 757

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.