• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

19.04.2023 засідання педагогічної ради ліцею, де обговорювалось питання щодо оформлення документації та оцінювання учнів, що знаходяться на індивідуальній формі навчання (екстернат).

/Files/images/педрад. екст.jpg

15.03.2023 вчителі ліцею взяли участь у науково-методичній конференції "НУШ крокує в 6 клас. Системність, сучасність, результативність".

/Files/images/Гордієнко.jpg

/Files/images/Фото.jpg

23.01.2023 проведено засідання МО класних керівників. Розглянуто такі питання:

-робота з дітьми із соціально вразливих груп населення,

-особливості виховної роботи під час дистанційного навчання

/Files/images/мо.jpg

28.12.2023 проведено засідання педагогічної ради за підсумками І семестру 2022-2023 н.р.


/Files/images/педрада груд 2.jpg

/Files/images/педрада грудень.jpg

Попри жахливу війну в Україні, багато вчителів і далі проводять неформальні заняття або навіть уроки, щоби відволікти дітей. ГО “Смарт освіта” разом з українськими вчителями також організовує пізнавальні онлайн-зустрічі для дітей та підлітків.

“Саме зараз наше завдання – допомогти дітям повернути, створити хоч невеликий простір безпеки. Багато хто з них досі перебувають у стані шоку. Ми не можемо припустити, що стане тригером для травматичних реакцій, тому наші уважність, емпатійність, почуття такту та відчуття опори дуже важливі”, – каже Світлана Ройз.

ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

  1. Турбуємось про себе і намагаємось не починати роботу без ресурсу.Якщо нам не вистачить сил витримати погляд дитини, наповнений болем, її запитання, реакцію – це посилить її стан занепокоєння та безпорадності.
  2. Наше завдання – створити безпечний простір, уякому б дитина відчула близькість – “я з тобою”.Ідеться про простір із чітко структурованими правилами та межами контакту.
  3. Якщо ви не маєте досвіду роботи з емоційним реагуванням на почуття та емоції, починати роботу можна буде лише у співпраці з психологом. Цю роботу можна буде проводити лише після фази стабілізації – зміцнення та відчуття безпеки.
  4. Не можна використовувати в іграх чи під час занять метафори, образи літаків тощо. Це може травмувати дітей, які були під обстрілами. У роботі спираємося на метафори та образи дому, землі, веселки, води.

Навіть образ неба зараз не даватиме дітям стійкості – для багатьох це джерело небезпеки. Будь ласка, зважайте на це, плануючи свої зустрічі з учнями.

  1. Якщо в роботі плануєте створювати щось із частин, наприклад кубиків, пам’ятайте:якщо деталі руйнуватимуться, це може нагадувати дітям зруйнований будинок. Діти самі можуть обрати таку гру –тоді для них це буде помічне.До того ж будьте уважні до звуків, що використовуються в супроводі.
  2. Не пропонуйте дітям жодних образів воєнної техніки.Приймається лише той варіант, коли вони самі хочуть намалювати, виліпити чи обговорити це. Натомість працюйте над образами сили та стійкості й частіше просіть дитину намалювати, зобразити те, що є її силою.
  3. Пам’ятайте, що ми проводимо зустрічі для того,щоби дати дітям стабільність у теперішній реальності, відволікати їх і розважати цікавими фактами, захопливими розповідями. Війну, танки, вибухи вони бачать у новинах. Вони чують про це від батьків, рідних і близьких.

Уявіть, що ви працюєте з дитиною з Харкова, яка сидить у бомбосховищі. Усі розмови про війну для неї зараз – додаткове травмування. Будь ласка, зважайте на це.

  1. Для дитини,яка пережила втрату, втратила близьких або будинок, абсолютно неприпустимі слована кшталт“час лікує”, “у всьому є й хороший бік”, “подивися, який тут є хороший варіант для тебе”. Ці слова некоректні та неетичні.

Дітям важливо почути: “Те, що ти пережив – жахлива трагедія, це жахливо й так шкода, що тобі довелося через це пройти. Я захоплююсь твоїми мужністю та силою. Попри таке горе, ти справляєшся, як справжній герой. Я дуже хочу тебе обійняти та захистити”.

  1. Якщо дитина починає говорити, що б вона не говорила,ми її слухаємо й не перебиваємо!Киваємо, підтримуємо й наприкінці робимо акцент на тому, що навіть слухати – це дуже важко. Далі можна сказати: “Але я бачу, який ти сильний і як ти справляєшся”.Проте не давайте порад, поки вас не попросили про це.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ

НАКАЗ

№ 22.1/10-1080 від 15 серпня 2022 року
Заклади післядипломної педагогічної освіти
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільноїосвіти у 2022/2023 навчальному році
Відповідно до плану роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» на 2022 рік (наказ ДНУ ІМЗО від 24.12.2021 № 110) відділом STEM-освіти розроблено методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році (додаток).
Просимо поінформувати керівників закладів освіти та педагогічних працівників області про методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році.
Матеріали розміщено на веб-сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (режим доступу: https://imzo.gov.ua/).
Директор Євген Баженков

12.12.2022Управління Державної служби якості освіти у Харківській області, головний спеціаліст взаємодії з органами місцевого самоврядування, моніторингу та позапланового контролю закладів, голова комісії Коваленко В.О. провела нараду з керівниками закладів освіти Височанської селищної ради.

/Files/images/1/6/зображення_viber_2022-12-13_17-28-48-928.jpg

30.11.2022 Вчителі початкових класів отримали вебконсультацію на базі КВНЗ ХАНО за темою ,, Діагностувальні роботи для учнів початкових класів: методичні підходи до роботи,, в рамках реалізації ХАБу ,,Якісна освіта,, регіонального проєкту ,,Освіта технопарк Харківщини -2030,,

/Files/images/1_vertsun/1/IMG-1221270c5bcad09f4b761aa4dd516ab5-V.jpg

2.11.2022 Вебінар для вчителів української мови

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-11-02_18-06-23-192.jpg

Харківська академія неперервної освіти проводить вебконсультацію за темою «Формування в учнів 3 – 4-х класів умінь писати перекази в умовах дистанційного освітнього процесу»

Вчителі початкових класів: Кролевець Т.Г., Верцун К.І., Жидик М.О., Куц Г.М. опрацювали матеріали вебконсультації.

  1. Презентація «Загальні методичні підходи до формування в учнів початкових класів умінь будувати письмові тексти» (Коченгіна М.В., доцент секції розвивального навчання кафедри методики дошкільної та початкової освіти, канд. пед. наук).
  2. Презентація «Орієнтовна система роботи з формування вмінь будувати письмові перекази в учнів 3 – 4-х класів в умовах дистанційного освітнього процесу» (Коченгіна М.В., доцент секції розвивального навчання кафедри методики дошкільної та початкової освіти, канд. пед. наук).

28.10Вебінар ХАНО Оцінювання учнів молодшої школи НУШ

/Files/images/1/4/зображення_viber_2022-10-28_11-11-13-896.jpg

Вебінар "Zoom for Education: використання цифрових інструментів для викладачів. 25 жовтня 2022 р.

/Files/images/anna_kuts/изображение_2022-10-27_181923087.png

Вчителі КЗ "Зеленогайський ліцей" відвідали вебінар, де дізналися про розширені можливості програми Zoom, для проведення уроків у онлайн форматі.

Онлайн конференція вчителів початкової школи Височанської ОТГ 06.09.2022

Виступ вчителя початкових класів Кролевець Т.Г. під час конференції "Організація освітнього процесу в 1-4 класах НУШ у 2022/2023 н.р." на платформі Google Meet

/Files/images/1_vertsun/1/IMG-d8f9c82e3f324e87dc26a15b836164e4-V.jpg

Засідання МО класних керівників 31.08.2022

/Files/images/1/1/1/зображення_viber_2022-08-31_10-04-39-664.jpg

Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою “Система забезпечення якості освіти”, що впроваджується в межах проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe), та командою підтримки реформ МОНсклаларекомендації, як оцінювати учнівство в умовах війни.

Зокрема, попри війну, пишуть у держслужбі, лишаютьсядва основних різновиди оцінювання:

  • формувальне (надання усного (переважно) та письмового зворотного зв’язку, індивідуальні та групові консультації для допомоги у виправленні типових помилок, надання порад щодо подальшого навчання);
  • підсумкове. Його служба якості освіти пропонує трансформувати:не проводити підсумкових контрольних робітчерез стрес в учнівства, а здійснювати його на підставі поточного оцінювання (за результатами тестів на електронних платформах та інших способів перевірки результатів навчання).
Рішення про зменшення або скасування кількості контрольних робіт може ухвалити педагогічна рада школи.
Також для учнів, які опинилися в зоні активних бойових дій, зазнали фізичних або психологічних травм, не мали доступу до навчальних матеріалів тощопідсумкове річне оцінювання можна провести за результатами підсумкового оцінювання за перший семестр. Для учнів, які після евакуації із зони бойових дій навчалися в інших школах (в Україні або за кордоном), річне оцінювання здійснюється перезарахуванням оцінок (за їх наявності).
Школам, у яких почали навчатися діти серед внутрішньо переміщених осіб, на кінець навчання рекомендують підготуватисупровідний лист для кожної дитини. Це допоможе мінімізувати потенційні навчальні втрати в дітей, які через війну були змушені навчатися не у своїх школах.
У супровідному листі треба вказати:
  • назву школи, у якій дитина навчалася, та термін навчання (з… до…);
  • форми навчання (очна, дистанційна, змішана);
  • теми з предметів, які дитина вивчала, поточні / підсумкові оцінки (якщо були);
  • характер соціально-психологічної допомоги (якщо була);
  • рекомендації щодо подальшої роботи з дитиною (за наявності).
Такий лист дасть змогу перезарахувати оцінки учням у закладах освіти, в яких вони навчалися раніше, та організувати його продовження.
Автори рекомендацій запропонувалиорієнтовну формутакого супровідного листа.
Окрім того, за бажання внутрішньо переміщених учнів та їхніх батьків учень може вести“Щоденник навчання”, у якому записуватиме вивчені теми, різновиди діяльності, які він / вона виконував/-ла (проєкти, вправи, ігри, досліди тощо), прочитані книжки.
Такий щоденник не потрібно оцінювати, а класний керівник може лише порадити учню, як організувати таку роботу.
“Щоденник навчання” також може стати в пригоді класному керівнику під час складання супровідного листа. Проте, наголошують у ДСЯО, у жодному разі вчитель не має дорікати учню за відсутність такого щоденника й наполягати на його веденні.
Нагадаємо, МОНзапропонувало, як цьогоріч провести вступ у виші. Серед пропозицій – мотиваційні листи, співбесіди й мультидисциплінарний тест.
Також потенційним цьогорічним вступникаму будь-якому разі потрібно зареєструватися на ЗНО.

МОН надало методичні рекомендації школам щодо закінчення навчального року.

( наказ у вкладенні).
Насамперед МОН рекомендує закладам освітисамостійно визначити день закінчення навчання, внісши за потреби зміни до структури навчального року, визначеної закладом.
Також у міністерстві радять ущільнити навчальний матеріал, організувати самостійне опрацювання навчального матеріалу учнями, додаткові консультації, абивиконати освітні й навчальні програми та навчальний план.
Семестрове оцінювання
Семестрове оцінювання за 2 семестр залежно від ситуації можна провести за результатами:
  • тематичного оцінювання;
  • поточного оцінювання, отриманого під час очного, змішаного і дистанційного навчання;
  • підсумкового оцінювання за 2 семестр, що може здійснюватися, у тому числі, у вигляді письмової контрольної роботи, онлайн-тестування, діагностичної роботи, усної співбесіди тощо.
За рішенням педради для оцінювання можна враховувати результати навчання (музика, фізична культура та ін.) у закладах позашкільної освіти.
Під час оцінювання за 2 семестр рекомендованозараховувати всі оцінки, які отримав/-ла учень / учениця незалежно від місця навчання:у закладі, де навчав(-ла)ся до російського вторгнення; у закладі, де навчається за місцем тимчасового перебування; у будь-якій іншій школі, яка здійснює очне, змішане чи дистанційне навчання або екстернат.
Заклади освіти, у яких тимчасово навчались учні, можуть видавати їм інформаційні довідки про період навчання із зазначенням переліку предметів, тем та результатів оцінювання.
Також за рішенням перади оцінювання за 2 семестр учнів 5–8 і 10 класів може здійснюватись не за 12-бальною шкалою, а “зараховано”/”не зараховано”: у разі відсутності результатів оцінювання з об’єктивних причин, у тому числі в разі відсутності в учнів можливості долучитися до навчання; у разі проведення понад 50% уроків із предмета в дистанційному форматі; під час оцінювання предметів варіативного складника)
Річне оцінювання
Річне оцінювання МОН рекомендує проводити на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Важливо: річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за 1 та 2 семестри. Під час виставлення річної оцінки мають враховуватися динаміка результатів навчання учня / учениці та сформованість уміння застосовувати набуті знання.
У разі відсутностів тимчасово переміщених учнів та з тимчасово окупованих територій задокументованих результатів оцінювання за І семестр річні оцінки можна виставити за результатами 2 семестру. І навпаки: у разі відсутності результатів підсумкового оцінювання за 2 семестр річне оцінювання можна провести за результатами 1 семестру, проте з урахуванням поточного оцінювання в 2 семестрі.
Якщо після завершення навчання учень / учениця не отримав/-ла річних оцінок, він / вона має право до початку нового навчального року пройти річне оцінювання.
Також у звʼязку зі звільненням учнів від Державної підсумкової атестації увідповідній графі додатку до документа про освіту робиться запис “звільнений(а)”.
Без контрольних і зі супровідним листом для кожної дитини: читайте такожрекомендації Державної служби якості освіти щодо оцінювання
Більше методичних рекомендацій читайте в документі

18 березня 2022 року відбулося засідання атестаційної комісії ІІ рівня при відділі освіти Височанської селищної ради.

ЯЩУК Євгенія Григорівна, вчитель географії КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», яка відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідає раніше присвоєному педагогічному званню «вчитель-методист»;
КОСТОЧКА Алла Михайлівна, вчитель початкових класів КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», яка відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;
КРОЛЕВЕЦЬ Тетяна Григорівна, вчитель початкових класів КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», яка відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідає раніше присвоєному педагогічному званню «старший учитель»;
КОВАЛЕНКО Марина Анатоліївна, вчитель української мови та літератури КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», якій присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;
ГОРДІЄНКО Ольга Олександрівна, вчитель української мови та літератури КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», якій присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;

Засідання ШМО природничого напрямку!

/Files/images/1/1/IMG-b1f0b1f2e1011d32b23474d415027f98-V (1).jpg

Участь у вебінарі " Навчаємось разом"

/Files/images/вебінар.jpg

Учителі ліцею дають відкриті уроки

/Files/images/МАН (2).jpg

Професійний рост учителів закладу ( курси підвищення кваліфікації КВНЗ ХАНО)

/Files/images/сертиф..jpg

Засідання педагогічної ради колективу вчителів 08.11.2021

/Files/images/1/1/IMG-cade5029a7f29692624822295ae249b6-V.jpg

Засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД ,,Цифрові технології та платформи для дистанційного навчання,,

/Files/images/1_vertsun/изображение_viber_2021-10-30_15-11-17-900.jpg

Вчителі початкових класів Кролевець Т.Г., Куц Г.М. , Верцун К.І. - слухачі курсів "Використання цифровий технологій та технологій дистанційного навчання" на базі КЗ " Височанський ліцей 2 Височанської селищної ради"

/Files/images/1_vertsun/изображение_viber_2021-10-28_11-46-25-351.jpg

31.08.2021 № 11

Педагогічна рада

Голова педради директор ліцею Є.Ящук

Секретар вчитель української мови та літератури О.Румянцева

Всього: 21 педпрацівників

Присутні: 20 педпрацівників (2 в декретній відпустці) директор Є.Ящук

Порядок денний

1.Про виконання рішень попередніх педрад директор Є.Ящук

2.Про підсумки роботи школи за 2020/2021 навчальний рік і задачі перед

педагогічним колективом на новий 2021/2022 навчальний рік Є.Ящук

3.Про затвердження річного плану роботи школи Є.Ящук

4.Про організований початок навчального 2021/2022 року Є.Ящук

5. Про ведення обліку дітей шкільного віку та учнів. Є.Ящук

6.Про роботу з техніки безпеки та попередження травматизму

учасників освітнього процесу В.Дяченко

7.Про розклад уроків, факультативів та гуртків. Організація

зі шкільною документацією М. Коваленко

8.Про атестацію педагогічних працівників закладу у 2021/2022 н. Є..Ящук

9.Про затвердження списків обдарованих учнів С.Лініченко

10.Про підсумки літнього оздоровлення заступник директора з ВР Лініченко С.

11.Про діяльність педколективу щодо здійснення соціального захисту

дитини та охорони дитинства Д.Лисак

12.Про індивідуальну форму навчання учнів та інклюзивну освіту Є.Ящук

13.Про підсумки роботи з харчування у 2020/2021 н.р. та про організацію

харчування учнів у 2021-2022 навчальному році С.Лініченко

14.Про підсумки роботи ГПД в 2020/2021 н.р. та про завдання на 2021/2022 н.р.

М.Коваленко

15.Підсумки роботи педагогічного колективу щодо результативності підготовки випускників до ДПА в 4,9 класах та 11 класу до ДПА/ЗНО-2021 та організаційної роботи щодо ЗНО-2022 . М.Коваленко

16.Про проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків

учинення дітьми суїцидів та навмисних самоушкоджень С.Лініченко

17.Про збереження життя і здоров’я учнів В..Дяченко

18.Про структуру 2021/2022 навчального року та про проведення

навчальних екскурсій та навчальної практики протягом

2021/2022 навчальному році Є.Ящук

19.Про режим роботи ліцею, правила внутрішнього трудового розпорядку Є.Ящук

20.Про роботу шкільної бібліотеки в 2020/2021 н.р. та завдання на 2021/2022 н.р. О.Горбенко

21.Про роботу з охорони праці М.Коваленко

22Про «Пріоритетні завдання педагогічного колективу щодо створення

інноваційного освітнього простору Нової української школи» Є.Ящук

23.Про порядок прийому учнів до школи Є..Ящук

24. Про деякі нормативні документи Є..Ящук

25.Про планування у закладі освіти (плани ШМО, поурочні плани, плани гурткової роботи, плани класних керівників і ін..) М.Коваленко

26.Про дистанційну форму навчання та виховання учнів в умовах карантину (COVID-19) Є.Ящук

27.Про затвердження навчального плану закладу на 2021-2022 н.р. Є.Ящук

28.Про оцінювання курсів за вибором та факультативних занять у 2021 – 2022 н.р. Є.Ящук

29.Про єдині вимоги до усного і писемного мовлення в школі та ведення шкільної документації М.Коваленко

30. Про адаптацію учнів 1,5,10 класів М.Коваленко

31. Про підсумки підвищення кваліфікації працівниками ліцею у 2020-2021 навчальному . році та затвердження плану підвищення кваліфікації педагогів у 2021-2022 н.р.

32.Про доплату за зошити в 2,4 класах вчителям – предметникам в розмірі 10% (англійська мова): Дяченко В.Ю.- 6 годин, Гордієнко О.О.-3 години Є.Яшук

33.Про наказ МОН України від 13.07.2021р. №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів М.Коваленко

- практичний онлайн семінар для заступників з НВР за темою «Нормативно-правові основи організації життєдіяльності сучасного закладу загальної середньої освіти».

/Files/images/1znvr/1621493776471.jpg

Засідання МО гуманітарних дисциплін

/Files/images/lisak/IMG-445eed6acb5b3d6363447c2dad235e69-V.jpg

/Files/images/lnchenko_sp/МО.jpg

СЕРТИФІКАЦІЯ

Згідно знаказом МОН, цьогоріч участь у сертифікації зможуть взяти не більше 2000 педагогів, тому реєстрацію буде припинено достроково, якщо 2000 осіб сформують бланки реєстраційних карток-заяв.

Щоб зареєструватись на сертифікацію, необхідно заповнити реєстраційну картку-заяву, бланк якої формуєтьсяна сайтіУкраїнського центру оцінювання якості освіти і надіслати комплект реєстраційних документів до відповідного регіонального центру.Комплект реєстраційних документів складається з:

  • оформленої реєстраційної картки-заяви;
  • копії паспорта громадянина України (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям та по батькові), а в разі його відсутності – іншого документа, що посвідчує особу;
  • копії одного з таких документів:

- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків, або картки фізичної особи – платника податків, або сторінки паспорта, на якій зроблено відмітку з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- сторінки паспорта, на якій зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);

  • довідки із закладу освіти.

На копіях документів необхідно написати Згідно з оригіналом (без лапок), поставити підпис, зазначити ініціали та прізвище й дату засвідчення копії.

Пакет документів необхідно надіслати рекомендованим поштовим відправленням до відповідного регіонального центру – адреси центрів можна переглянутиза посиланням. Дата подання реєстраційних документів визначається за відбитком штемпеля відправлення на поштовому конверті.

Докладніше про порядок реєстрації можна прочитати на сайті УЦОЯОза посиланням.

Сертифікація є добровільною, а педагог може відмовитися від участі у ній на будь-якому її етапі.

Вчителі, які мають документ про успішне проходження сертифікації або не змогли 2020 року успішно пройти хоча б один із етапів сертифікації, не мають права брати участь у сертифікації 2021 року.

/Files/images/якість освіти.jpg

  • Друк

Державна служба якості освіти України здійснить оцінювання якості освітньої діяльності 265-ти закладів загальної середньої освіти у новому році.

Під час інституційних аудитів експерти вивчатимуть процеси в закладі освіти зачотирма напрямами:

  • освітнє середовище;
  • система оцінювання учнів;
  • педагогічна діяльність;
  • управлінська діяльність.

За результатами оцінювання кожен заклад отримає висновок та рекомендації, як і в яких напрямах удосконалити свою діяльність.

Планом проведення інституційних аудитів на 2021 рікохоплено заклади загальної середньої освіти 21 області та м. Києва:

  • Вінницька— 10;
  • Волинська— 12;
  • Дніпропетровська— 12;
  • Житомирська— 11;
  • Запорізька— 11;
  • Івано-Франківська — 16;
  • м. Київ — 10;
  • Київська — 19;
  • Кіровоградська — 10;
  • Львівська —26;
  • Миколаївська — 5;
  • Одеська — 15;
  • Полтавська — 15;
  • Рівненська — 11;
  • Сумська — 16;
  • Тернопільська — 10;
  • Харківська — 14;
  • Херсонська — 10;
  • Хмельницька — 10;
  • Черкаська — 13;
  • Чернівецька — 8;
  • Чернігівська — 11.

Кiлькiсть переглядiв: 2560

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.