№ з/п | Завдання | Заходи | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Нагадування батьківській громаді про ознаки, види булінгу (цькування) та його прояви в учнівському серед͔͕овищі та способи попередження цього явища | Оновлення інформації – пам'ятки на сайті закладу освіти для батьків «Шкільний булінг (цькування). Як припинити третирування дитини в школі та допомогти їй» | Батьківська громада учнів закладу освіти | Січень | Заступник директора з ВР |
2. | Формування у членів педагогічного колективу вміння запобігати негативним явищам та освоєння методів налагодження взаємодії | «Профілактика негативних явищ у учнівському середовищі. Як поліпшити ефективну співпрацю в шкільному колективі» | Педагогічні працівники | Січень | Адміністрація школи, практичний психолог, соціальний педагог |
3. | Актуалізація знань та практичних навичок розпізнавання ситуації булінгу (цькування) та своєчасно і правильно реагувати на його прояви в освітньому середовищі | Проходження навчання за програмою курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus | Новоприбулі до школи педагогічні працівники | Січень | Педагогічні працівники |
4. | Актуалізація проблеми булінгу (цькування), висвітлення особливості даного явища в учнівському колективі, ознайомлення та розширення знань учнів закладу освіти з поняттям «булінг (цькування)», «шкільний булінг», його прояви | Тренінги-диспути «Булінг це… Види та способи його недопущення» | Учні 2-11-х класів | Протягом року | Соціальний педагог, класні керівники |
№ з/п | Завдання | Заходи | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні |
5. | Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту | Перегляд відео-презентацій, відеороли- ків «Толерантність. Толерантне спілкування» | Учні 5-11-х класів | Протягом року | Класні керівники 5-11-х класів |
6. | Профілактика негативної поведінки у дітей та підлітків, визначення проявів булінгу (цькування) вдома та в учнівському середовищі | Індивідуальні консультації для учнів і батьків із проблеми попередження булінгу вдома та в освітньому середовищі | Учні 1-11-х класів та батьки | Протягом року | Практичний психолог, соціальний педагог |
7. | Усвідомлення та дотримання Правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти учасниками освітнього процесу | Повторення Правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти | Учасники освітнього процесу | Січень-лютий | Адміністрація, учасники освітнього процесу |
8. | Формування доброзичливих стосунків та ефективної взаємодії в класному колективі | Перегляд відеороликів, години спілкування з теми «Дружба – це…», «Я вмію дружити», «Ми дружній клас» | Учасники освітнього процесу | Січень-лютий | Адміністрація, учасники освітнього процесу |
9. | Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту, згуртованості учасників освітнього процесу | Просвітницька робота «Як бути однією командою» | Учні 4-11-х класів | Січень-лютий | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 4-11-х класів |
10. | Формування навичок зняття емоційного напруження, розуміння емоційного стану оточуючих людей | Години спілкування «Емоції, які вони бувають?», «Як подолати негативні емоції», «Конфлікти та шляхи їх вирішення» | Учні 3-11-х класів | Протягом року | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 3-11-х класів |
11. | Формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості, формування соціальних навичок та позитивного емоційного настрою | Залучення здобувачів освіти до гуртків, факультативів, різноманітних секцій | Учні 1-11-х класів | Протягом року | Класні керівники 1-11-х класів, заступник директора з ВР, соціальний педагог |
12. | Актуалізація власних побоювань, стереотипів поведінки та усвідомлення прав і обов’язків, відповідальності за своє життя та вчинки | Години спілкування «Правова свідомість, правова поведінка, відповідальність за своє життя» | Учні 1-11-х класів | Березень, жовтень | Соціальний педагог, класні керівники 1-11-х класів |
№ з/п | Завдання | Заходи | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні |
13. | Усвідомлення прав та обов’язків учнями закладу освіти, відпрацювання навичок спілкування в можливих конфліктних ситуаціях | Залучення Шкільного офіцера поліції та представників ювенальної поліції до спільних заходів проти булінгу «Не допускай проявів булінгу над собою та іншими» | Учні 7-11-х класів | Протягом року | Заступник директора з ВР, соціальний педагог |
14. | Вивчення рівня згуртованості учнівських колективів закладу освіти, сформованості соціальних навичок та прийняття відмінностей однокласників | Спостереження за поведінкою учнів під час освітніх занять та на перерві | Учні 1-2-х класів | Листопад | Соціальний педагог, класні керівники 1-2-х класів |
15. | Вивчення рівня згуртованості учнівських колективів закладу освіти, сформованості соціальних навичок та прийняття відмінностей однокласників | Соціометричне дослідження класних колективів | Учні 3-11-х класів | Березень, жовтень | Соціальний педагог, класні керівники 3-11-х класів |
16. | Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту, згуртованості класних колективів | Тренінгові заняття на згуртованість класних колективів | Учні 1-11-х класів | Квітень | Соціальний педагог, класні керівники 1-11-х класів |
17. | Формування толерантного ставлення один до одного та повага до своїх особистих кордонів та кордонів інших | Лекція-диспут «Особисті кордони: як їх окреслити та зберегти» | Учні 5-11-х класів | Травень | Практичний психолог, соціальний педагог |
18. | Поширення знань та практичних навичок щодо збереження фізичного та психічного здоров’я | Проходження навчання за програмою «Фізична безпека та протидія насиллю» у рамках комплексного курсу з безпеки «Курс-100» Міжнародного освітнього центру Safety Park | Учасники освітнього процесу | Травень-вересень | Класні керівники 1-11-х класів |
19. | Нагадування про формулу дружнього спілкування в освітньому колективі, в основі якого повага та толерантність | Години спілкування «Повага та толерантність-основа дружнього спілкування» | Учні 1-11-х класів | Вересень | Соціальний педагог, класні керівники 1-11-х класів |
20. | Актуалізація та обговорення проблеми домашнього насильства з батьківською громадою щодо проявів та способів недопущення цього явища | Батьківські збори «Ми є прикладом для наших дітей ( профілактика домашнього насильства)» | Батьки учнів 1-11-х класів | Вересень | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 1-11-х класів |
№ з/п | Завдання | Заходи | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні |
21. | Ознайомлення батьківської громади з видами булінгу (цькування), його проявами в учнівському середовищі та способами недопущення явища | Оновлення інформації щодо профілактики булінгу (цькування) на сайті школи | Батьки та учні 1-11-х класів | Вересень | Заступник директора з ВР, практичний психолог, соціальний педагог |
22. | Створення позитивного емоційного настрою в колективі, почуття комфорту, згуртованості класних колективів | Загальношкільна акція «Долоньки толерантності» | Учні 1-11-х класів | Жовтень | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 1-11-х класів |
23. | Висвітлення поняття «булінгу (цькування)», «види булінгу», «шкільний булінг»; оптимізація стосунків у освітньому середовищі | Оформлення інформаційних стендів для батьків | Учні 9-11-х класів | Жовтень-Листопад | Практичний психолог, соціальний педагог |
24. | Розвиток навичок безконфліктного спілкування серед учасників освітнього процесу | Тренінгові заняття «Як налагодити взаємодію в колективі» | Учні 1-11-х класів | Грудень | Практичний психолог, соціальний педагог |
25. | Профілактика негативних проявів поведінки у дітей та підлітків, визначення проявів булінгу (цькування) вдома та в учнівському середовищі та способи недопущення | Загальношкільна акція «День рожевої сорочки» | Учні 5-11-х класів | Грудень | Практичний психолог, соціальний пе |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.